پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: تایلند تیم دست و پا بسته ای نیست اما تیم ملی کشورمان به یک خود باوری رسیده است و می توانیم تایلند را با اختلاف ۲ گل ببریم.

به گزارش افکارنیوز ، رضا رجبی گفت: تیم ملی در شرایطی است که به یک خود باوری رسیده است.

وی افزود: قبل از این مسابقات مسائل و مشکلات ایران برای رفتن به جام جهانی و استرسی که روی بازیکنان بود و مسئله ای که در رابطه با مهدی رحمتی بازیکن تیم ملی وجود داشت همه اینها تمرکز را از بازیکنان گرفته بود اما الان همه ی عوامل از جمله بازیکنان کادر فنی دغدغه های شان از بین رفته است.

وی در رابطه با تیم تایلند گفت: تایلند تیم دست و پا بسته نیست اما ما در این بازی می توانیم با قدرت کار کنیم و قدرتمان را به کل دنیا ثبات کنیم.

وی ادامه داد: این بازی ها خروجی اش را در جام جهانی می دهد در این بازی ها باید بازیکنان تجربه و با انگیزه را انتخاب کنیم تا نهایتا به ترکیب خوبی برسیم و در جام جهانی موفق شویم و برای تیم های بزرگ زنگ تفریح نشویم.

وی خاطرنشان کرد: در این بازی باید سرمربی و مربیان ایده هایی که در ذهنشان است را آماده کنند زیرا که تیم تایلند تیمی سرعتی است و ایران با تیم هایی که سرعتی کار می کنند تا حدودی مشکل دارد و می تواند این بازی، بازی سختی باشد.

وی اظهار داشت: بازیکنان تازه از لیگ بیرون آمده اند و باید آنها را از لحاظ روحی و روانی آماده این مسابقات کرد و اینکه فوتبال در آسیا خیلی نزدیک به هم است و ایران باید برنامه ای هدفمند برای این بازی داشته باشد تا بتوانیم نتیجه بگیریم.

رجبی در خصوص اینکه تایلندی ها ادعای این را داشته اند که می توانند ایران را ببرند گفت: این یک بازی ترفندی است که مربی برای تاثیر گذاشتن روی شرایط روحی و روانی بازیکنان خود به کار می برد و حرفی که زده است برای بازیکنانش خوب است.

وی در پایان گفت: اگر در این بازی روز خوب ایران باشد بازی را با اختلاف ۲ گل می برد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات