برد قاطع مقابل تایلند دور از دسترس نیست

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: توانایی بازیکنان برای کمک به تیم ملی مهم تر از یک رگه یا دو رگه بودن آنها است.

به گزارش افکارنیوز ، علیرضا جهانبخش درباره بازی با تایلند اظهار داشت: کاملاً آماده این دیدار هستیم و حریف خود را دست کم نمی گیریم. بی تردید برای کسب ۳ امتیاز به میدان می رویم اما معتقدم اگر همه چیز خوب پیش برود یک برد قاطع و پرگل هم دور از دسترس نخواهد بود.

وی افزود: این اردوها و دیدارها علاوه بر مقدماتی جام ملت ها به منظور آماده سازی برای جام جهانی نیز محسوب می شود و معتقدم اگر روند آماده سازی تیم همین گونه پیش برود تیم ملی به انسجام خوبی خواهد رسید.

بازیکن ایرانی نایمخن در مورد انتقادها به حضور بازیکنان دو رگه در تیم ملی به تسنیم گفت: مهم یک رگه و دو رگه بودن بازیکنان نیست بلکه اینجا بحث تیم ملی است و بازیکنانی که می توانند به موفقیت این تیم کمک کنند. بی تردید کادر فنی هم همین موضوع را مدنظر داشته و معتقدم همه بازیکنان زیر نظر بوده اند.

جهانبخش درباره حضورش در ترکیب نیز تاکید کرد: تلاش خود را انجام می دهم تا اعتماد کادر فنی و کی روش را جلب کنم.

وی ادامه داد: معتقدم تایلند تیم خوبی است اما اطمینان داشته باشید که ۳ امتیاز را از این تیم خواهیم گرفت.

بازیکن ایرانی نایمخن درباره وضعیت این تیم نیز گفت: به مرور در حال پیشرفت در لیگ هلند هستیم. شرایط من نیز آنجا در حال بهتر شدن است و به مرور در ترکیب این تیم جا خواهم افتاد.

جهانبخش درباره گل به خودی اش در آخرین بازی این تیم تصریح کرد: این اتفاقات در فوتبال رخ می دهد. البته اتفاق خوبی نبود و شاید من در جایی قرار داشتم که نباید می بودم. با این حال این مسائل را فراموش کردم. تمرکزم روی بازی با تایلند است و سپس اینکه بتوانم شرایط خوبی را در نایمخن داشته باشم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات