در اقدامی تنبیهی بهادر مولایی وزنه بردار ۱۰۵ + کیلو گرم کشورمان مجبور شد موهای خود را بتراشد.

به گزارش افکارنیوز ، بهادر مولایی گفت: اتفاق خاصی نیفتاده است من اجازه گرفته بودم تا در مراسم عروسی شرکت کنم و کادر فنی متذکر شدند که تا شب دوباره به اردو باز گردم اما این اتفاق نیفتاد و من صبح به محل اردو رفتم و همین باعث شد تا در اقدامی تنبیهی کادر فنی از من بخواهد موهایم را بتراشم.

وی افزود: من از این موضوع راضی ام و هیچ مشکلی با سر بی مو نداشته و به هیچ عنوان قصد ترک کردن اردو را ندارم، اتفاقا به نظرم با کچلی چهره جدیدی پیدا کرده ام و احساس سبکی می کنم و همین قضیه حتی انگیزه ام را برای کار کردن با قدرت، بیشتر کرده است.

مولایی تاکید کرد: با آمدن باقری به اردو انگیزه ها نیز به تیم ملی بازگشته است من همیشه گوش به فرمان کادر فنی هستم و هرچه بگویند با جان و دل می پذیرم و با این مسائل جا نمی زنم.

مولایی با اشاره به مسابقات جهانی پیش رو گفت: مدت زیادی است که خودم را برای این رقابت ها آماده می کنیم اهداف من خیلی بزرگ است و همیشه به دور دست ها توجه دارم و آرزویم افتخار آفرینی برای تیم ملی کشورم است خوشبختانه همه وزنه برداران در آمادگی کامل به سر می برند و تیم از هر لحاظ در شرایط خوبی به سر می برد و امیدواریم که به نتیجه خوبی در مسابقات لهستان دست پیدا کنیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات