لاوره؛

هافبک صرب استقلال گفت: «همیشه پشت سر بازیکنان تیم های بزرگ شایعه زیاد است. »

به گزارش افکارنیوز ، گوران لاوره صربستانی با سابقه بازی برای اندرلخت بلژیک و گرونینگن هلند به تهران آمد تا بلکه برای استقلال تهران خلاء مجتبی جباری را پر کند. با این حال دست تقدیر تاکنون که نگذاشته گوران به خواسته اش برسد.

هافبک بلندبالای آبی ها که در لیگ سیزدهم فقط یک دقیقه در هفته سوم برابر فجر به زمین رفت، امیدوار است برای اولین بار مقابل نفت به میدان برودگوران می گوید برخلاف شایعات در استقلال ماندنی است و قصد دارد در لیگ آینده باشگاه های آسیا با امیر قلعه نویی قهرمان قاره کهن شود.

* بالاخره گوران لاوره امروز برای استقلال به میدان رفت، آن هم در یک بازی دوستانه!

- در تمام مدتی که با استقلال قرارداد امضا کردم با دلایل گوناگون شرایط بازی کردنم فراهم نشد. شاید اگر مشکلات موجود زودتر حل می شدند و من پیش از بازی با بوریرام و اف سی سئول در لیگ برتر برای استقلال به میدان رفته بودم، در لیگ باشگاه ها هم می توانستم کمک کنم. مهم این است که در غیاب بازیکنان ملی پوش مان به مرز آمادگی برسیم.

* به نظر می رسد مصدومیت هم داشتی.

- چند روز قبل در جریان تمرینات این اتفاق افتاد که با کمک کادر پزشکی تیم خیلی زود شرایطم برای پیگیری تمرینات ایده آل شد و خوشبختانه حالا هیچ مشکلی ندارم. ضمن اینکه مصدومیتم هم شدید نبود.

* طی روزهای گذشته گفته شد گوران یکی از بازیکنانی است که در لیست خروجی های نیم فصل استقلال قرار گرفته است. خودت در جریان این مساله بودی؟

- کدام لیست خروجی؟ به نظرم همیشه پشت سر بازیکنان تیم های بزرگ شایعه زیاد است. من فرصتی برای نشان دادن توانایی هایم نداشتم که بخواهند کنارم بگذارند. اتفاقا سرمربی تیم از روند آمادگی ام راضی است و حرف هایش هم این حس را به من می دهد که می توانم برای تیم بازی کنم و مفید باشم. برعکس آنچه که از شایعات می گویید، انگیزه زیادی دارم و می خواهم بمانم چون هم باید کنار استقلال به گذشته خوبم بازگردم و هم دنبال آینده روشن بگردم!

* چه آینده روشنی؟

- من شنیده ام سرمربی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا هر سال بالاتر از سال قبل می رود و نتایج تیم هایش بهتر می شود. استقلال این فصل به جمع چهار تیم برتر آسیا راه پیدا کرد، پس باید با امیر قلعه نویی در فصل جدید فینالیست شود. می بینید که دلیلی برای ترک استقلال ندارم. من بعد از چند فصل بازی کردن در لیگ های بلژیک و هلند و پوشیدن پیراهن اندرلخت و گرونینگن آن قدر تجربه کسب کرده ام که تشخیص دهم استقلال تیمی است که پتانسیل قهرمانی آسیا را دارد.

* اما نمایش شما در بازی رفت برابر اف سی سئول در کره ناامید کننده بود!

- بگذارید نگاه دیگری به آن بازی داشته باشیم! تیم مجبور بود بعد از رفتن به تایلند و بازی با بوریرام که انگیزه زیادی هم داشت به کره برود و همین عاملی بود برای خسته شدن مان. شاید اگر کره ای ها هم شرایط شان مثل ما بود، همین اتفاق برای شان می افتاد. ضمن اینکه اختلاف فنی دو تیم در همان بازی واقعا دو گل نبود. ما گل اول آن مسابقه را در بدترین زمان ممکن و آخر نیمه اول خوردیم. در ابتدای نیمه دوم هم تا آمدیم برنامه های مان را عملی کنیم، گل دوم به ثمر رسید. به هر حال برای استقلال لیگ جاری قهرمانان آسیا با حضورش در جمع چهار تیم پایانی تمام شد اما فوریه لیگ جدید آغاز می شود. یعنی چهار ماه دیگر و به زودی!

* و به لیگ جدید امیدواری؟

- خیلی زیاد. استقلال با کسب تجربه از شرایطی که برایش در بازی برابر اف سی سئول به وجود آمد، می تواند این بار قدرتمند تر به کارش ادامه دهد و قهرمان شود.

* می گویند لاوره در اولین بازی استقلال برابر نفت هم به ترکیب اصلی راه پیدا می کند!

- (می خندد) مگر من سرمربی تیم هستم که به این پرسش پاسخ دهم. من فقط به انجام چند بازی احتیاج دارم تا در شرایط مسابقه قرار بگیرم، همین.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات