امیر قلعه نویی که این روزها با حضور در مجلس شورای اسلامی شهادت می دهد که فوتبال ایران پاک است و مشکل فساد ندارد، بارها و بارها علیه داوری و دست های پشت پرده حرف زده است.

به گزارش افکارنیوز ، چند روز پیش امیر قلعه نویی در مصاحبه ای مدعی شد که فوتبال ما جزو پاک ترین فوتبال های جهان است.

اولین سوالی که به ذهن فوتبال دوستان می رسد این است که چرا امیرخان در مدتی کوتاه تغییر عقیده داده است؟ !

او که همیشه مدعی تبانی در فوتبال بوده چه اتفاقی افتاده که او اکنون تغییر موضع داده است؟

آیا دست های پشت پرده هم در سکوت قلعه نویی نقش دارند؟ ! قلعه نویی و دست های پشت پرده او که خودش مخترع اصطلاح دست های پشت پرده بود و همیشه مصاحبه های جنجالی از فساد در فوتبال داشته اما به یک باره از نظر مرد همیشه شاکی فوتبال، فوتبال ایران جزو پاک ترین فوتبال های جهان شده است!

قلعه نویی در یکی از مصاحبه هایش به طور صریحی اعلام کرد که: " یک بنده خدایی روز اول ماه رمضان به من زنگ زد و گفت که در یک محفلی بودم یک سری از آقایان آنجا بودند و گفتند که امسال می خواهیم قلعه نویی را فوتبالی زمین بزنیم. این بنده خدا که اسمی از او نمی برم، گفته حاضر است این مطلب را در ۹۰ یا رادیو ورزش هم بگوید و هم شهادت بدهد. "

سرمربی آبی های پایتخت همچنین با بیان اینکه" این چه فلسفه نخبه کشی در کشور است؟ ! " ، اضافه کرده است: " آقایان حتی در سازمان های امنیتی علیه من تبلیغات منفی کرده اند که فلانی بنز سوار می شود و برج می سازد. جرم من این است که در این مملکت بنز سوار می شوم! مشکل آقایان این است که نمی خواهند امیر قلعه¬ نویی موفق باشد! "

دقیقا دو ماه پیش بود که امیر قلعه نویی در خصوص مافیا و قراردادهای پشت پرده افشاگری کرد به گفته او سناریویی در فوتبال ایران وجود دارد که از یک جایی به بعد جلوی پیشرفتشان را میگیرند! امیر خان بارها اعلام کرده بود حتی حاضر است مافیای فوتبال را به همه نشان دهد از نظر او مافیا در همه جای فوتبال رخنه کرده است از وارد کردن لباس و توپ های بی کیفت لیگ گرفته تا قهرمانی تیم هایی که امیر قلعه نویی روزگاریی مربی آن تیم ها بوده است.

حالا با توجه به اظهارات قبلی امیر قلعه نویی و اظهارات اخیرش در مورد فوتبال پاک و اینکه فقط ۳ درصد فوتبال ناپاک است. آیا پای همه ی اهالی فوتبال در تبانی گیر است؟ !

دعوای امیر و شیخ فدراسیون

و اما مشکلات علیپور و امیر قلعه نویی خیلی جدی تر از آن چیزی است که در ابتدا به نظر می رسید. جدال رسانه ای علیپور و قلعه نویی از مناظره معروف بین این دو شروع شد.

اما این بار که علی دایی در مورد داوری دست به افشاگری زد شعله هایی جنگ بین این دو دوباره برافروخته شد، علیپور در آخرین مصاحبه اش اظهار کرده است که چیزهایی از قلعه نویی میدانند که اگر بگوید سیل خواهد آمد!

امیر قلعه نویی هم علیپور را متهم به گرفتن کت و شلوار و عسل کرده است! اما گویا علیپور شمشیر را از رو بسته است و چندین بار تاکید کرده است به خاطر حفظ آرامش استقلال فعلا سکوت می کنم و دوستان بتازند اما قطعا بعد از بازی استقلال حرفهایی دارم که با سند و مدرک بیان می کنم.

حالا بعد از بازی استقلال است و باید منتظر ادامه جدال علیپور و قلعه نویی باشیم.

قلعه نویی و حاشیه های مجلس

حضور امیر قلعه نویی هم در مجلس حاشیه های زیادی به همراه داشت. امیر قلعه نویی که این روزها با حضور در مجلس شورای اسلامی شهادت می دهد که فوتبال ایران پاک است و مشکل فساد ندارد، بارها و بارها علیه داوری و دست های پشت پرده حرف زده است.

در این میان علیپور در اظهار نظر باور نکردنی این مساله را مورد انتقاد قرار داد و گفت: " مجلس از دعوت چهره های مساله دار پرهیز کند. افراد پاک می توانند به حل این پرونده کمک کنند. " اگر چه امیر قلعه نویی به یک باره خود را از هیایوی تبانی کنار کشیده است و مدام در مصاحبه هایش به پاک بودن فوتبال اشاره میکند اما ظاهرا پای او هم به این جنجال کشیده خواهد شد!

امیر قلعه نویی که حتی مدعی بود فردوسی پور یکی از عوامل نابودی فوتبال ایران است، حداقل در ۷بار ادعای فساد و تبانی در فوتبال را مطرح کرده است.

اما او اکنون می گوید فوتبال ایران از پاک ترین های فوتبال جهان است! آیا به صرفه نیست که او حرفی بزند؟ به راستی آتش تبانی دامان چه کسانی را خواهد گرفت؟
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات