سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: بعد از ۴ ماه که بازی نداشتیم طبیعی بود در نیمه اول هماهنگ نباشیم.

به گزارش افکارنیوز ، کارلوس کی روش پس از پیروزی دو بر یک تیم ملی مقابل تایلند در نشست خبری اظهار داشت: سعی می کنم امشب کوتاه حرف بزنم. بعد از ۴ ماه که بازی نداشتیم طبیعی بود در نیمه اول هماهنگ نباشیم و بازی خوبی را انجام ندهیم زیرا بعد از ۴ ماه کارمان را شروع کرده بودیم. در ابتدای بازی کمی با عجله بازی کردیم و تلاش می کردیم زود به گل برسیم و مهم گرفتن سه امتیاز بود که برای ما خوب بود.

وی تاکید کرد: مطمئنا بازی فوق العاده نبود اما نتیجه ای که رخ داد بیانگر بازی نبود. دو فرصت خوب گلزنی را از دست دادیم و حداقل باید یک گل دیگر می زدیم و تایلند هم روی یک اتفاق به ما گل زد.

وی ادامه داد: شکی نداریم که باید سخت تر کار کنیم و اتفاق امشب یک بیدار باش برای ما بود. تیم فوتبالی در جهان نیست که بدون انجام بازی به بقای خودش ادامه بدهد و چهار ماه هیچ بازی نداشته باشد و بتواند مثل قبل بازی کند. در حال حاضر هفت امتیاز داریم و صدرنشین هستیم ولی مهم ترین پیغام امشب این است که فرصتی برای از دست دادن نداریم و باید تصمیم های لازم را برای جام جهانی بگیریم.

کی روش در مورد اینکه این مسابقه رسمی بود یا تدارکاتی بهتر نبود که دانیال داوری را بازی می دادیم، گفت: در در جه اول باید یادآوری کنیم که وقتی بازی بین المللی است دیگر بازی دوستانه ای وجود ندارد و هر بازی اعتبار و نام کشور در یک بازی بین المللی است. سعی کردیم بازی امنی داشته باشیم چون سه امتیاز را می خواستیم و هدفمان یک برد بود که به آن رسیدیم. نیمه اول انگیزه لازم نداشتیم و پاس اشتباه زیاد داشتیم و می خواستیم زود به گل برسیم که اشتباهات را زیاد کرده بود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات