دژاگه:

مهاجم تیم ملی کشورمان درباره بازی خودش گفت: از تشویق شدنم توسط تماشاگران خوشحالم و افتخار می کنم که در تیم ملی ایران بازی می کنم.

به گزارش افکارنیوز ، اشکان دژاگه پس از دیدار ایران و تایلند عنوان کرد: به نظرم بازی سختی بود. ما در نیمه اول خوب نبودیم اما توانستیم در نیمه دوم بهتر شویم و بازی را ببریم.

وی با اشاره به نمایش خودش در این دیدار گفت: از بازی خودم راضی نبودم من خیلی وقت است که بازی نکردم اما تمرینات سختی را پشت سر گذاشتم. از سرمربی تیم ملی تشکر می کنم که به من بازی داد تا بتوانم پس از مصدومیت اعتماد به نفسم را بالا ببرم. خوشحالم که بعد از چند ماه توانستم بازی کنم.

مهاجم تیم ملی کشورمان در خصوص تشویق شدنش از سوی تماشاگران بعد از تعویض اش اظهار داشت: خیلی از این بابت خوشحالم و افتخار می کنم که در تیم ملی ایران بازی می کنم. خوشحالم که جلوی تماشاگران ایرانی بازی کردم و از آنها تشکر می کنم که همیشه پشت من هستند.

دژاگه درباره نگرفتن پاداش صعود به جام جهانی و در پاسخ به این سوال که آیا از این موضوع ناراحت نیست، گفت: در این باره حرف نزنیم بهتر است. اینکه پاداش گرفتم یا نه مهم نیست و بهتر است بعد از بازی با تایلند درباره این بازی صحبت کنم. بازی با تایلند را بردیم و من از این بابت خوشحالم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات