والیبال باشگاه های جهان- برزیل

تیم والیبال کاله ایران در دومین بازی خود در مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان مغلوب پاناسونیک پنترز ژاپن شد.

به گزارش افکارنیوز ، تیم کاله ایران در دومین بازی خود در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های جهان با نتیجه ۳ بر یک مغلوب پاناسونیک پنترز ژاپن شد. شاگردان بهروز عطایی که بازی اول خود را با نتیجه ۳ بر یک به ترنتینو دیاتک، قهرمان ۴ دوره گذشته این رقابت ها واگذار کرده بودند، امید زیادی داشتند که حداقل مقابل نماینده ژاپن پیروز شوند.

علیرضا جدیدی، سید علی سجادی، علی نادی، مجتبی میرزاجانپور، رضا قرا، صابر نریمان نژاد و ناصر رحیمی (لیبرو) بازیکنان شروع کننده بازی برای تیم کاله بودند. بازیکنان پاناسونیک با تکیه بر دانته آمارال، بازیکن برزیلی و سرشناس خود از همان ابتدا جریان بازی را بدست گرفتند و در ست اول ۲۵-۱۹ پیروز شدند. ست دوم با حداقل اختلاف با نتیجه ۲۴-۲۶ به سود کاله تمام شد تا بازیکنان این تیم به ادامه بازی امیدوار شوند اما بازیکنان پاناسونیک نشان دادند که انگیزه بیشتری نسبت به حریف ایرانی خود دارند. ست سوم در حالی که کاله تا امتیازهای پایانی از حریف پیش بود با نتیجه ۳۰-۲۸ به سود پاناسونیک به پایان رسید.

در ست چهارم کنترل بازی به صورت کامل در دست ژاپنی ها بود و نتیجه این ست هم ۲۵-۱۶ به سود آنها تمام شد تا کاله دومین بازی خود را هم با حساب ۳ بر یک باخته باشد. در تیم کاله ایران رضا قرا ۱۶ امتیاز و در تیم پاناسونیک کونیهیرو شیمیزو ۲۷ امتیاز گرفتند.

تیم کاله فردا پنجشنبه را استراحت می کند تا ساعت ۲۰: ۳۰ روز جمعه در آخرین بازی مرحله گروهی به مصاف یوپی سی ان آرژانتین برود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات