قلعه نوعی به بازیکنان پر سر و صدا اخطار داد؛

در نیم فصل اول بازی ها و دیدارهای آسیایی استقلال با حواشی بسیار زیادی رو به رو شد اما وی صراحتاً اعلام کرده است که به هیچ یک از این مسائل و حرف و حدیث ها و حتی اعتراضات مربوط به این تیم اهمیت نمی دهد زیرا برای وی مهمتر از همه چیز موفقیت و شرایط ایده آل استقلال و نتایجی است که تیم به دست می آورد.

به گزارش افکارنیوز ، در نیم فصل اول بازی ها و دیدارهای آسیایی استقلال با حواشی بسیار زیادی رو به رو شد اما وی صراحتاً اعلام کرده است که به هیچ یک از این مسائل و حرف و حدیث ها و حتی اعتراضات مربوط به این تیم اهمیت نمی دهد زیرا برای وی مهمتر از همه چیز موفقیت و شرایط ایده آل استقلال و نتایجی است که تیم به دست می آورد.

سرمربی استقلال تیم را برای حضور در فینال مسابقات آسیایی آماده کرد بود اما استقلال در مرحله نیمه نهایی حذف شد و این موضوع شرایط را برای وی تغییر داد.

شایان ذکر است، آبی ها در این خصوص مدعی شدند که مشکلات مالی عامل اصلی حذف تیم است اما سرمربی استقلال تصمیم دارد در ادامه بازی های استقلال برنامه ای خاص را لحاظ کند و به این جهت وی اعلام کرده است، در خصوص مسائل مربوط به تیم و بازی کردن نفرات و دقایق حضور آنها در ترکیب تیم تصمیم گیری با اوست و سرمربی تیم اجازۀ دخالت به هیچ کس را نمی دهد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات