در حالی که در جریان نیمه دوم ذوب آهن با یک گل از حریف خود عقب افتاده بود برخی تماشاگران فرهاد کاظمی را تشویق کردند و خواهان بازگشت او بودند.

به گزارش افکارنیوز ، دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن و صبای قم در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر عصر امروز از ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه با حضور حدود ۶۰۰ هوادار در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد که در پایان به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

حواشی این دیدار را در زیر می خوانید:

* داسیلوا که در چند روز اخیر در تمرینات ذوب آهن حاضر شده در ورزشگاه حضور داشت احتمال می رود این بازیکن در نیم فصل به این تیم ملحق شود.

* تیم فوتسال نفت عراق در ورزشگاه فولادشهر حضور داشت و بازی را از نزدیک تماشا می کرد.

* مهدی ابراهیمی تصویربردار شبکه اصفهان به کما رفته و به همین دلیل پیش از آغاز بازی از بلندگوی ورزشگاه این موضوع اعلام شد و از هواداران خواستند که برای بهبودی حال او دعا کنند.

* برخی هواداران اصفهانی که با بلندگو هم در ورزشگاه حضور داشتند علیه بازیکنان ذوب آهن با شعار «بازیکن بی غیرت نمی خوایم نمی خوایم» اعتراض خود را اعلام کردند.

* از دقیقه ۳۰ هواداران احسان پهلوان بازیکن جوان ذوب آهن را تشویق می کردند و خواهان حضور او بودند. تماشاگران با شعار «لوکا یاد باشه پهلوان باید باشه» خواهان حضور او شدند.

* قبل از اینکه ذوب آهن به گل تساوی دست یابد برخی هواداران فرهاد کاظمی را تشویق می کردند و خواهند بازگشت او به تیم ذوب آهن بودند.

* گاسپاروف دروازه بان ارمنستانی ذوب آهن که در تعطیلات به کشورش سفر کرده هنوز به ایران بازنگشته و این احتمال می رود که او تا نیم فصل به اصفهان بازنگردد و قراردادش را با این تیم فسخ کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات