سرمربی مس کرمان گفت: مس کرمان تنها برای پیروزی مقابل فجر سپاسی به میدان می رود.

به گزارش افکارنیوز ، پرویز مظلومی چهارشنبه شب در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با فجر درباره تیمش اظهار داشت: باید مرحله به مرحله جلو برویم و نواقص تیم را رفع کنیم، در ابتدا نظم به سازمان دفاعی تیم دادیم و نتیجه آن را در بازی با سپاهان دیدیم و تیم هفته به هفته عملکرد بهتری خواهد داشت و به فکر نتیجه گیری باشیم باید به فکر آینده باشیم و در حال حاضر یکی از مشکلات تیم عدم گلزنی است که باید آن را حل کنیم.

وی همچنین افزود: اسماعیل بیگی در این بازی تیم را همراهی نخواهد کرد.

سرمربی تیم مس کرمان در پاسخ به این سوال که بازیکنان مس در این هفته روحیه مناسب نداشتند و پاس های اشتباه بازیکنان بیان داشت: با صحبت هایی که با بازیکنان داشتیم توانستیم روحیه آنها را تقویت کنیم و حفط توپ را در تمرینات در دستور کار قرار دادیم، وی همچنین از کیفیت نامطلوب چمن استادیوم باهنر انتقاد کرد و افزود با فشردگی هم که در بازی های جوانان آسیا بوده کیفیت چمن خیلی پایین آمده است.

مظلومی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه مدیریت باشگاه در کارش دخالت می کند بیان داشت: مدیریت کار خودش را انجام می دهد و دخالتی در امور فنی ندارد.

سرمربی مس اظهار داشت: مردم کرمان حق دارند که تیم شان در لیگ برتر بماند، و از هواداران خواهش می کنم که به ورزشگاه بیایند و تیم خودشان را حمایت کنند و نا امید نباشند.

مظلومی همچنین بیان کرد که از اول فصل دوست داشتم که به مس بیایم ولی حالا که در این شرایط سخت به کرمان آمدم وظیفه خود می دانم که دینم را به مردم کرمان ادا کنم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات