مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به نتایج هفته سیزدهم و حضورمان در رده دوم جدول باید در دو هفته آینده نیز بهترین استفاده را کنیم.

به گزارش افکارنیوز ، محمدرضا خلعتبری در خصوص مصدومیتش اظهار داشت: متاسفانه از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شدم و زیر نظر پزشکان تمرینات خود را ادامه می دهم. وضعیتم برای بازی بعدی در جام حذفی مشخص نیست و باید ببینیم در روزهای آینده چه شرایطی برایم پیش می آید.

وی افزود: برای حضور در میدان تابع تصمیم دایی هستم و مشکل خاصی در این باره ندارم. بارها گفته ام به این تیم آمده ام تا کمک کنم. دوست دارم با پرسپولیس به یک موفقیت بزرگ برسم.

خلعتبری در مورد وضعیت پرسپولیس و حضورش در رده دوم گفت: با یک برد خوب از فرصت به دست آمده در هفته سیزدهم استفاده کردیم و حالا با توجه به نتایج کامل هفته سیزدهم باید پرقدرت تر در دو هفته آینده به میدان برویم تا با خیال راحت در رده دوم جدول باشیم. مدعیان و صدرنشینان در بازی هفته سیزدهم متوقف شدند اما ما به خوبی توانستیم حریف مان را پشت سر بگذاریم و این یک نقطه مثبت است. باید از اشتباهات حریفان بهترین استفاده را کنیم.

وی ادامه داد: البته ما به جام حذفی هم جدی نگاه می کنیم تا انشاءالله بتوانیم در این جام هم حضور موفقی داشته باشیم.

مهاجم قرمزپوشان در پاسخ به این سؤال که برای گلزنی ات چه برنامه ای داری، گفت: من عجله ندارم و با تمام توان تلاش می کنم. کار سخت است اما همین که تیم می برد من خوشحال می شوم ولی مطمئن باشید روزی که توپ بخواهد به گل برسد هیچ کس نمی تواند جلوی آن را بگیرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات