جمشیدی گفت: دلیل استعفای مدیرعامل پرسپولیس هنوز برای ما مشخص نیست شاید بجز رأی کمیته انضباطی دلیل دیگری وجود داشته باشد.

به گزارش افکارنیوز ، جمشیدی گفت: به اعتقاد من در فوتبال حرفه ای می بایستی منتظر هر اتفاقی باشیم و البته اعضای هیئت مدیره بر این عقیده اند که شاید استعفای رویانیان دلیل خلصی دارد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: در جلسه امروز هیئت مدیره استعفای کتبی رویانیان دیر به دست ما رسید، لذا بررسی این موضوع را به هفته آینده موکول کردیم و رویانیان می تواند با حضور در جلسه دلایل استعفای خود را عنوان کند.

وی افزود: به اعتقاد من کادر فنی بازیکنان و شخص رویانیان عملکرد مناسبی تا این لحظه داشته اند اما استعفا به دلیل رأی کمیته انضباطی تصمیم درستی نبوده است چرا که این موضوع به پرسپولیس بیشتر از فدراسیون یا کمیته انضباطی لطمه می زند و ما می بایستی در شرایطی که پرسپولیس خوب نتیجه می گیرد فضای آرامی را بوجود بیاوریم اما بازهم معتقدم این استعفا… شاید دلیل دیگری را دارد که در جلسه هفته آینده مشخص می شود.

جمشیدی ادامه داد: این مشکلات با استعفا حل نمی شود به هر حال فدراسیون، مرجع فوتبال است و این رأی را صادر کرده است اما ای کاش رویانیان قبل از استعفا با اعضا مشورت می کرد تا با یک نظر واحد در مورد اتفاقات اخیر تصمیم بگیریم.

جمشیدی خاطرنشان کرد: من سابقه مدیریت در ورزش را در تیم پیکان هم داشته ام و در پست های مختلف وظیفه ام را انجام داده ام اما در این برهه از زمان معتقدم ورزش کشور نیازمند آرامش است و فضای پرسپولیس نیز در این شرایط نباید ملتهب باشد و هواداران میلیونی پرسپولیس نباید دل نگرانی داشته باشند و امیدواریم در جلسه هفته آینده با حضور تمامی اعضاء مسائل فوق را بررسی کنیم و به یک جمع بندی واحد برسیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات