سرمربی اسپانیایی ناپولی ضمن ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش مقابل مارسی گفت: بازیکنانم در این بازی از خودگذشته بودند و هر آنچه که داشتند را در میدان رو کردند.

به گزارش افکارنیوز ، تیم فوتبال ناپولی در سومین دیدار خود در گروه F لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته (سه شنبه) موفق شد در خانه مارسی ۲ بر یک به پیروزی برسد و همچنان به عنوان یکی از مدعیان صعود از این گروه باقی بماند. تیم های آرسنال، دورتموند و ناپولی هر سه ۶ امتیازی هستند، در حالی که مارسی هنوز موفق به کسب امتیاز نشده است.

رافائل بنیتس، سرمربی ناپولی پس از پیروزی ارزشمند شاگردانش مقابل نماینده فرانسه گفت: از نتیجه به دست آمده خیلی راضی هستم، چون به پیروزی رسیدیم و همچنان یکی از مدعیان صعود از گروه خود هستیم.

وی با یادآوری اینکه گونسالو هیگواین هنوز به مرز صددرصد آمادگی اش نرسیده است، به تشریح عملکرد شاگردانش پرداخت و اظهار داشت: قرار دادن دریس مرتن در ترکیب اصلی تیم برای من کار آسانی بود، چون او در تمرینات به خوبی خودش را نشان داده بود. دووان زاپاتا که در این بازی موفق به گلزنی شد نیز روزبه روز بهتر می شود. بازیکنانم در این بازی از خودگذشته بودند و هر آنچه که داشتند را در میدان رو کردند.

سرمربی ۵۳ ساله ناپولی تصریح کرد: کادر فنی ام به خوبی مارسی را آنالیز کرده بودند و ناپولی در این مسابقه از نظر تاکتیکی فوق العاده عمل کرد. ما در مقابل رم هم خیلی خوب بازی کردیم ولی نتیجه را واگذار کردیم. وقتی به بازی نگاه خوبی داشته باشید نتیجه به دست آمده هم رضایت بخش خواهد بود.

بنیتس در پایان تاکید کرد: ما ۲ بازی باقی مانده در خانه داریم و باید ببینیم که چه نتایجی در آنها کسب خواهیم کرد ولی ناپولی با نمایشی که در این بازی داشت نشان داد می توانند از چنین موقعیت های سربلند بیرون بیاید.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات