سرمربی مارسی پس از شکست خانگی تیمش مقابل ناپولی تاکید کرد بازیکنان این تیم می توانستند عملکرد بهتری داشته باشند.

به گزارش افکارنیوز ، تیم فوتبال مارسی شب گذشته (سه شنبه) در خانه خود با نتیجه ۲ بر یک مغلوب ناپولی شد تا همچنان بدون امتیاز در قعر جدول رده بندی گروه F لیگ قهرمانان اروپا بماند. الی بوپ، سرمربی المپیک مارسی پس از ثبت سومین شکست شاگردانش در این رقابت ها گفت: می توانستیم در این بازی بهتر عمل کنیم. متاسفانه در دقایقی از بازی تمرکز خود را از دست دادیم و دروازه مان باز شد.

وی افزود: در نبردهای تن به تن و از لحاظ جسمانی در برخی موارد مقابل ناپولی کم آوردیم، همین باعث شد تا گل اول را دریافت کنیم. در نیمه دوم اما سیستم بازی مان را تغییر دادیم و تیم جان تازه ای گرفت.

سرمربی المپیک مارسی خاطر نشان کرد: وقتی از حریف عقب افتادیم می دانستیم کار سختی پیش رو داریم. ما قدرت تیم را که باید از همان ابتدا نشان می دادیم را در آخر نشان دادیم که کمی دیر بود. در رختکن هم به بازیکنانم گفتم که ناامید نباشند و به پیروزی در بازی شنبه شب در چارچوب رقابت های لوشامپیونه فکر کنند.

سرمربی ۵۸ ساله مارسی تصریح کرد: ما بازیکنانی باتجربه در ترکیب خود داریم اما همه ما را تیم چهارم گروه F لیگ قهرمانان می دانند. این باور درحالی به وجود آمده که ما در این رقابت ها بازی های خوبی هم انجام داده ایم که می توانم به نیمه اول بازی با آرسنال اشاره کنم. ما ۳ بازی دیگر داریم که ۲ تا از آنها خارج از خانه است. به طبع کار دشواری برای صعود خواهیم داشت اما ناامید نیستیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات