کارلوس کی روش در مصاحبه ای عنوان کرد به چه دلایلی پیشنهاد جانشینی فرگوسن در منچستریونایتد را رد کرده و باور به درخشش ایران در جام جهانی برزیل دارد.

به گزارش افکارنیوز ، کارلوس کی روش در گفت وگویی با روزنامه رکورد چاپ لیسبون در مورد رد پیشنهاد جانشینی سرآلکس فرگوسن قبل از حضور در تیم ملی پرتغال (۵ سال قبل) اظهار داشت: بله. وقتی در آن موقع من یونایتد را ترک کردم، پیشنهاد این تیم را رد کردم که جانشین سرآلکس فرگوسن شوم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا به خاطر رد آن پیشنهاد، اکنون حسرت حضور در اولدترافورد را می خورد، افزود: نه به هیچ وجه. هیچ وقت افسوس تصمیم ام را نخواهم خورد. حتی می توانم بگویم که تصمیمم به دو دلیل بود. اول این که می خواستم در اولین فرصت حضور در جام جهانی در آفریقای جنوبی (جام جهانی ۲۰۱۰) را پیدا کنم. می خواستم در سرزمینی که نزدیک زادگاهم بود، تیم ملی کشورم را همراهی کنم. دوم این که ۱۶ سال بود دور از پرتغال بودم. همین خود دلیلی بود تا به وطن بازگردم و در کنار خانواده و دوستانم باشم.

وی در مورد حضورش در کادر فنی تیم ملی ایران و درخشش احتمالی آن در جام جهانی برزیل ۲۰۱۴ گفت: ایران تیمی است که پتانسیل آن را دارد در جام جهانی ۲۰۱۴ خود را مطرح کند. ضمن آنکه جایی است دور از پرتغال که امکان فعالیت خوب به مربی را می دهد.

او در مورد این مساله که در کشورش چندان که باید، محبوب نیست، عنوان کرد: فکر نکنم در پرتغال محبوب نباشم. در فوتبال پرتغال بحث خوب ها و بدها مطرح است در حالیکه احتمال می دهم در خارج محبو ب تر باشم.

کی روش در مورد حضور پائولو بنتو در تیم ملی پرتغال به عنوان سرمربی نیز عنوان کرد: در آینده مشخص خواهد شد که بنتو انتخاب خوبی برای تیم ملی بوده یا نه.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات