دریافت کننده قدرتی گنبدی تیم ملی والیبال کشورمان برای حضور در مسابقات لیگ برتر فصل جاری با تیم باریج اسانس کاشان قرارداد همکاری بسته است.

به گزارش افکارنیوز ، فرهاد قائمی اظهار داشت: بعد از مدتی که در اختیار تیم ملی بودم چند روز استراحت کرده و سپس به کاشان آمدم و تمرینات خود را با تیم باریج اسانس دنبال کردم.

دریافت کننده تیم ملی والیبال کشورمان گفت: طبق برنامه تمرینی که مصطفی کارخانه سرمربی تیم برایمان در نظر گرفته به طور قطع تا زمان شروع مسابقات لیگ از نظر هماهنگی تیمی در اجرای تاکتیک به شرایط ایده آل و مطلوب دست خواهیم پیدا کرد.

وی یادآور شد: به طور کلی تمام بازیکنان ملی پوش به دلیل پشت سر گذاشتن مسابقات حساس و سنگین مختلف تا حدودی خسته هستند اما به طور قطع با تعطیلات و وقت استراحتی که در پیش داشتیم و تمریناتی که هم اکنون پشت سرمی گذاریم در مسابقات لیگ با آمادگی ظاهر خواهیم شد.

قائمی در خصوص قرارداد ۲ سال گذشته اش با باشگاه هاوش گنبد اظهار داشت: حدود ۳۰ درصد از مبلغ قراردادم مانده بود که طی جلسه ای که با حضور مسئولان باشگاه و کوچکی رئیس اسبق هیئت والیبال داشتیم به تفاهم رسیدیم و خوشبختانه در حال حاضر مشکل خاصی وجود ندارد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات