مدافع پرسپولیس:

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «بسیار به کی روش علاقمندم و خیلی دوستش دارم. ما در یک آپارتمان زندگی می کنیم و همسایه هستیم. »

به گزارش افکارنیوز ، محسن بنگر نوشته روی اینستاگرامش را تکذیب کرد و گفت که اصلا اینترنت ندارد و این عکس را او نگذاشته. اما بعضی از بازیکنان استقلال با دیدن عکس واکنش های منفی و مختلفی از خودشان نشان دادند. بنگر وقتی دید استقلالی ها بدون این که مطمئن باشند او این عکس را گذاشته یا خیر، چنین جواب های تندی دادند ناراحت شد و در مقام دفاع از خودش درآمد. گفتگو با بنگر را بخوانید:

* با این عکس که گذاشتی حسابی گرد و خاک کردی؟

- کدام عکس؟ از چی صحبت می کنید؟ ! من که اینترنت ندارم.

* در این عکس از قول تو نوشتند آنهایی که توپ آسیا را الان می بینند تا حالا سکوی آسیا را دیدند؟

- گفتم که من اینترنت ندارم.

* اما این قضیه باعث ناراحتی استقلالی ها شد، بعضی از بازیکنان تیم گفتند آقای بنگر دو ستاره ما را نمی بینی؟

- اول از این که بهتر است استقلالی های عزیز می دیدند این عکس و نوشته واقعا کار من است یا خیر بعد چنین حرفی می زدند. دوما حال که آنها ندانسته در موردم حرف زدند جواب شان را می دهم.

* چه جوابی؟

- ببینید، مقام قهرمانی استقلال چند سال پیش بود. الان و در این چند وقت بازیکنانشان چه کار کردند و چه تاجی به سرشان زدند که چنین حرف هایی در موردم می زنند؟ ! البته طرف خطاب من بازیکنانی است که برایم کری خواندند و کری هایشان را رسانه ای کردند. این عده از بازیکنان چه دارند؟ ! اگر استقلال قهرمانی آورد، در گذشته و با بازیکنان دیگر بود. اما الان چیزی از آنها و بازیکنان فعلی ندیدیم. این افتخارات مال گذشته استقلال است؟

* یکی از بازیکنان هم واکنش تندی در این مورد نشان داده؟

- چه گفته؟

* او گفته آقای بنگر ما یک بار روی سکوی نایب قهرمانی رفتیم و دو بار هم قهرمان شدیم. اما تو فقط یک بار سکوی قهرمانی را آن هم با پیراهن سپاهان داری؟

- این عده از بازیکنان استقلال هر وقت جام باشگاه های جهان را از نزدیک دیدند با من صحبت کنند. من در جام باشگاه های جهان حضور داشتم و این تورنمنت بزرگ دنیا را دیدم. در ضمن من خنده ام می گیرد، بازیکنان استقلال در حالی که به پیج من مطمئن نیستند این همه حرف زدند. همانطور که گفتم من در اینترنت نیستم اما اظهار نظر آقایان استقلالی در حالی که فقط روی شنیده هایشان کری خواندند واقعا برایم جالب است. نمی دانم این عکس را چه کسی ساخته اما حال که آنها ندانسته کری خواندند من هم جواب شان را می دهم. بعضی از این آقایان که ادعایشان می شود بیایند و به من بگویند تا حالا جام باشگاه های دنیا را دیدند یا خیر؟ !

* گویا خیلی عصبی شدی؟

- نه بابا، اتفاقا حرف هایشان خنده دار است و من خنده ام گرفته، کجا عصبانی شدم؟ !

* جریان تکذیب مصاحبه ات در خصوص کی روش چیست؟

- مصاحبه ام را تکذیب نکردم، کی گفته من چنین کاری کردم؟

* می گفتند تکذیب کردی و آن خبرگزاری هم برای اثبات تاییدیه مصاحبه ات فایل صوتی را روی سایت گذاشته؟

- می دانم فایل صوتی ام موجود است. اما مصاحبه را کمی تند نوشتند حرف هایم با آن خبرگزاری را تکذیب نکرده و نمی کنم.

* پس این حرفت که کی روش ما را بی انگیزه کرده را تایید می کنی؟

- این حرف من کجایش بی احترامی به کی روش است؟ ببینید حق طبیعی کی روش است که تیمش را با سلیقه خودش انتخاب کند او به عنوان سرمربی تیم ملی ایران مختار است هر بازیکنانی را که دوست دارد دعوت کند و کسی هم نمی تواند معترض شود. اتفاقا بسیار به کی روش علاقمندم و خیلی دوستش دارم. ما در یک آپارتمان زندگی می کنیم و همسایه هستیم. با هم سلام علیک داریم و ارتباط مان در همسایگی بسیار خوب است. بعد هم من اگر به تیم ملی دعوت شوم یا نشوم مهم نیست به تیم ملی کشورم به قدری علاقمندم که برای موفقیتش در جام جهانی دعا می کنم. الان وظیفه همه ما این است که به کی روش و تیم ملی کمک کنیم تا آنها بتوانند در جام جهانی موفق شوند.

* پس هیچ حرفی علیه تیم ملی نزدی؟

- خیر، من حرفی علیه کی روش نزدم.

* راستی بازی با داماش را دیدی؟

- بله، من از استادیوم این بازی را تماشا کردم و در آنجا حضور داشتم. بازی بسیار خوبی بود. هر چند ما می توانستیم بهتر از این باشیم. خدا را شکر در یک روز خوب توانستیم ببریم و از موقعیت هایمان به نحواحسن استفاده کردیم.

* در این فصل یکی از خوب های پرسپولیس بودی؟

- ممنون از لطف شما، سعی می کنم بهتر از این هم بشوم.

* جای خودت را مقابل داماش خالی ندیدی؟

- خیر، چرا که علیرضا نورمحمدی در میدان بود و خیلی هم خوب بازی کرد.

* گویا نورمحمدی در نیم فصل به ذوب آهن می رود؟

- اصلا از این قضیه خبر ندارم. تا پایان بازی های نیم فصل ۳ بازی باقیمانده بعد از آن همه چیز مشخص خواهد شد. در ضمن رضا خودش تصمیم گیرنده است امیدوارم او در تمام مراحل زندگی موفق باشد. رضا پسر بسیار خوبی است و من با او بسیار رفیقم. به همین دلیل دوست دارم او بهترین تصمیمش را بگیرد.

* تاکنون هم در رده دوم جدول تکیه زدید؟

- هدف مان این است صددرصد امسال نتایج خوب بگیریم در این فصل با حضور علی دایی پرسپولیس با بهترین سیستم بازی می کند و ثمره اش همین است که می بینید حتم بدانید هدف مان اولی است.

* گل حمید علی عسگر را هم از نزدیک دیدی؟

- بله، حمید حقش بود. چرا که او در این چند وقت خیلی با انگیزه تمرین می کرد و مقابل داماش بازی خوبی انجام داد. علی عسگر از لحاظ فنی قابلیت های فراوانی دارد. گل او واقعا زیبا و تماشایی بود.

* پدیده شاندیز را هم باید مثل آب خوردن ببرید؟

- اتفاقا آنها تیم بسیار خوبی هستند و اکثر بازیکنانش سابقه حضور در لیگ برتر را دارند و در استادیوم آزادی بازی کردند و با جو آنجا آشنا هستند اما هدف ما قهرمانی در هر دو جام است. و به همین دلیل اصلا پدیده شاندیز را دست کم نمی گیریم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات