ستاره پرتغالی کهکشانی ها از هم تیمی جدیدش در برابر انتقادات حمایت کرد.

به گزارش افکارنیوز ، انتقال ۸۶ میلیون پوندی گرث بیل همانند مصدومیت اخیرش حسابی سر و صدا به پا کرد. البته اولین روز این هفته بود که گوش کناری رئالی ها در هفته نهم لالیگا مقابل مالاگا ۱۴ دقیقه بازی کرد و یک پنالتی مشکوک هم برای رئال گرفت. همین کافی بود تا حساسیتی که برخی هواداران و رسانه ها در خصوص مصدومیت این بازیکن ولزی داشتند تا حدودی از بین برود.

کریستیانو رونالدو، مهاجم سفیدپوشان شهر مادرید با حمایت از بال پیشین تاتنهام گفت: بیل از زمانی که به سانتیاگوبرنابئو آمده عملکرد خیلی خوبی داشته است. او تنها به خاطر اینکه در پیش فصل تمرینات کافی نداشته، باعث شده تا شرایط برایش کمی دشوار باشد. ما نباید گرث را تحت فشار قرار دهیم و باید اجازه دهیم تا به پیشرفت خود در رئال مادرید ادامه دهد. بیل بازیکنی فوق العاده است و می خواهد پیشرفت کند. فکر نمی کنم صحبت در مورد رقم قرارداد او کمکی به وی بکند و باید از این حیث او را به حال خودش بگذاریم. به زودی خواهید دید که این بال ولزی برای رئال کارهای بزرگی خواهد کرد.

سوپراستار ۲۸ ساله رئال در خصوص وضعیت بنزما هم اظهار داشت: هر بازیکنی روزهای خوب و بدی دارد و بنزما هم از این قاعده مستثنی نیست. حتی اگر او گل های زیادی برای رئال به ثمر نرساند ولی بازیکن مهمی برای تیم است. کریم بازیکنی حرفه ای و همیشه آماده است. او در حال حاضر در شرایط خوبی قرار دارد و آرام است. بنزما با گلزنی یا کارهای دیگرش همیشه در فکر کمک به تیم است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات