با اعلام آرای کمیته انضباطی درباره اتفاقات اخیر به نظر می رسد خیلی ها به نقد این آرا بپردازند. در همین راستا خداداد عزیزی به دفاع تمام قد از دایی پرداخت

به گزارش افکارنیوز ، با اعلام آرای کمیته انضباطی درباره اتفاقات اخیر به نظر می رسد خیلی ها به نقد این آرا بپردازند. در همین راستا خداداد عزیزی به دفاع تمام قد از دایی پرداخت: «درست است که در طول تاریخ کشور ما اختراعات علمی نداشته اما خوشبختانه این چند ساله در فوتبال اختراعاتی داشتیم که دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده است. آیا واقعا همه جای دنیا برای اعتراض مربیان و هواداران از تیم امتیاز کسر می کنند؟ اگر اینگونه باشد هر کسی می تواند ۵۰ نفر جمع کند و به میان هواداران تیم مقابل بفرستد تا به داور فحش بدهند تا از آنها کسر امتیاز شود. یعنی واقعا کمیته انضباطی متوجه این مسائل نیست؟ »

خداداد عزیزی در پاسخ به این سوال قانون آنلاین که خیلی از مربیان با سر و صدا امتیاز جمع می کنند، گفت: «من این حرف شما را قبول ندارم چرا که همه مربیان دنیا لب خط می ایستندو اگر داور اشتباه کند، داد می زنند. مگر در انگلیس وقتی داور اشتباه سوت می زد، فرگوسن با ۱۰۰ سال سن در حال سکته اعتراض نمی کرد؟ درست یا غلط همه جای دنیا اینگونه است. »

همبازی سابق علی دایی مدعی شد یک عده دنبال این هستند تا با زدن وی حواس مردم را از اتفاقات پشت فرده فوتبال دور کنند: به اعتقاد من یک عده دنبال این هستند ببینند علی دایی چه کار می کند تا از او ایراد بگیرند. آقایان، دایی را پیراهن عثمان کرده اند. به نظر من دایی باز هم اگر دید داور دارد اشتباه می کند، باید اعتراض کند. مگر قلعه نویی، میثاقیان، یاوری و حتی یحیی گل محمدی لب خط به داور اعتراض نمی کنند؟ »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات