اتفاقی تازه در فوتبال ایران

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: برخی افراد سودجو با بازیکنان تماس می گیرند و اعلام می کنند اگر به ما پول بدهید نتیجه آزمایش دوپینگ تان را تغییر می دهیم.

به گزارش افکارنیوز ، دکتر احمد هاشمیان، رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال درباره اعلام نتیجه نمونه تست دوپینگ بازیکنان گفت: براساس گزارشات محرمانه که برخی از بازیکنان حاضر در فوتبال کشور به ویژه لیگ برتر به ما داده اند، تعدادی از افراد سودجو ضمن تماس با بازیکنان اعلام می کنند که نمونه دوپینگ آنها مثبت شده و در صورتی که به این افراد پول پرداخت شود، می توانند نتیجه را تغییر دهند.

وی با بیان اینکه نتایج آزمایش های دوپینگ قابل تغییر نیست، اظهار داشت: تنها مرجعی که نتایج آزمایشات را به صورت کاملاً سری دریافت می کند، کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال است و اینکه اشخاص دیگری هم از نتایج با خبر باشند کذب است. فقط تماس هایی که از طرف مسئولان مربوط به کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال با بازیکنان گرفته و بلافاصله نامه رسمی آن نیز ابلاغ می شود، شکل قانونی دارد و سایر موارد صرفاً جنبه اخاذی داشته و به هیچ عنوان معتبر نیست.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال افزود: نتیجه مثبت اعلام شده از سوی آزمایشگاه کنترل دوپینگ تحت هیچ شرایطی قابل تغییر نیست و بازیکنان به هیچ عنوان فریب افراد سودجو را نخورده و در صورت مواجه با این موضوع سریعاً از طریق شماره تلفن ۸۸۰۵۵۶۲۹ موضوع را به کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال اطلاع دهند.

دکتر هاشمیان در پایان تصریح کرد: تاکید می کنم که هرگونه نتیجه ای صرفاً از طریق مکاتبه رسمی و تماس مستقیم با شخص بازیکن توسط مقامات مسئول در کمیته پزشکی انجام می شود و ادعاهای خارج از این چارچوب فاقد وجاهت قانونی و ارزش و اعتبار است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات