یک شانزدهم نهایی جام حذفی؛

تیم فوتبال راه آهن سورینت با یک برد پرگل برابر حریف نه چندان مطرح خود به مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای جام حذفی صعود کرد.

به گزارش افکارنیوز ، مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور از ساعت ۱۵ امروز چهارشنبه با برگزاری سه بازی آغاز شد که در یکی از این دیدارها تیم راه آهن سورینت با برتی ۷ بر ۲ مقابل تالار وحدت همدان گام به مرحله بعدی این مسابقات گذاشت.

راه آهن که در لیگ برتر نتایج خوبی کسب نکرده و در ۱۳ بازی قبل خود تنها دو برد را به دست آورد مقابل تیم تالار وحدت همدان کار مشکلی نداشت و به راحتی این تیم را پشت سر گذاشت. رامین رضائیان (۲۳ و ۳۳) ، حامد نورمحمدی (۳۱) ، بهادر عبدی (۳۷ و ۹۵- پنالتی) ، رضا خالقی فر (۵۵- پنالتی) و علی علیپور (۵۸) در این بازی برای تیم راه آهن گلزنی کردند و دو گل تیم تالار وحدت همدان را نیز محمد احمدی مصباح (۷۰) و رضا شیرزادفر (۸۹- پنالتی) به ثمر رساندند.

این بازی با یک اتفاق جالب توجه نیز همراه شد. در دقیقه ۷۲ این بازی حامد فلاح زاده دروازه بان تیم راه آهن مصدوم شد و از آنجا که این تیم هر سه تعویض خود را انجام داده بود ابراهیم زاده از حسن جوادی هافبک تیم خود خواست تا درون دروازه بایستد ولی این بازیکن چند دقیقه بعد در مصاف تک به تک با مهاجم حریف در بیرون از محوطه جریمه با دست توپ را زد تا با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شود.

پس از این اتفاق رامین رضائیان لباس دروازه بانی را پوشید که دو گل از جمله یک ضربه پنالتی را دریافت کرد.

دو بازی هم زمان دیگر به خاطر تساوی در پایان ۹۰ دقیقه به وقت اضافی کشیده شده است. در کرج جدال سایپا با نفت مسجد سلیمان در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت و در همدان تیم های الوند همدان با استقلال خوزستان هم یک بر یک به پایان رسید تا وقت های اضافی تعیین کننده تکلیف این دو دیدار باشد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات