سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر به علی دایی اعتماد دارید بازیکن مان را هو نکنید. من تا آخر پای بازیکنم می ایستم.

به گزارش افکارنیوز ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می توانستیم سه چهار گل دیگر بزنیم اما موقعیت ها از دست رفت. یک ناراحتی کوچک از تماشاگران مان دارم. اگر به علی دایی اعتماد دارید بازیکن مان را هو نکنید. من تا آخر پای بازیکنم می ایستم. امروز تماشاگر کمی در ورزشگاه بود و مطمئنا راحت مشخص می شود چه کسی در ورزشگاه شعار می دهد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که حتی کریم باقری هم به داوری ها معترض شده است، گفت: رایی که علیه ما صادر شد حتی در نیامدن تماشاگران تاثیر گذاشت. مطمئنا دلایل زیادی در اعتراض به داوری ها تاثیرگذار است. مربی کنار زمین آدم آهنی نیست و واکنش نشان می دهد.

وی ادامه داد: به دنبال این بودیم که یک سری از مسائل را ثابت کنیم. من از گزارشگر محترم سوالی دارم؛ چرا هفته گذشته این همه بال و پر به خبرنگارت دادی که این همه از من سوال کند. شما به دنبال ثابت کردن حقایق بودی و حالا وقتی فایل تصویری پخش شد و همگان همه چیز را دیدند ایراد می گیرید. وقتی من بحث سرباز بودن این آقا را مطرح کردم، همه می گفتند مسعود اکبری آدم علی دایی است که به این باشگاه آمده است ولی دیدید که این آقایان آدم من نبودند.

وی افزود: من مربی، مدیر و خبرنگار همه باید به یک نگاه دیده شویم. نباید برنامه را به سمتی ببریم که خودمان بخواهیم. مطمئن باشید خیلی از مسایل وجود دارد که مثل آب خوردن همه چیز را روشن می کند.

سرمربی پرسپولیس در مورد شعارهای تماشاگران استقلال علیه خودش گفت: اصلا نمی پسندم تماشاگران اینگونه شعار بدهند. همیشه حقایق را می گویم و فوقش این است که از فوتبال می روم اما تا روزی که باشم برای گرفتن حقم حرفم را خواهم زد. داور چهارم به من گفت اخراجت می کنم. مگر می توان چنین چیزی را قبول کرد؟ چرا در همین برنامه ۹۰ کمک داور را نشان ندادید که ۱۲ ثانیه پرچمش بالا بود. چرا نشان ندادید؟ نشان ندادید چون می خواستید ذهن مردم را منحرف کنید ولی دست شما برای مردم رو خواهد شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات