تیم ملی تکواندو ایران با برتری مقابل آمریکا در مسابقه فینال رقابتهای تکواندوی بازی های المپیک هنرهای رزمی که در کشور روسیه برگزار شد، به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یافت.

به گزارش افکارنیوز ، تیم ملی تکواندو ایران در مرحله انتخابی رقابتهای تکواندوی بازی های المپیک هنرهای رزمی که از روز چهارشنبه با حضور هشت تیم برتر دنیا در سن ترزبورگ روسیه آغاز شده بود، با تیم های کره جنوبی، آمریکا و ونزوئلا به رقابت پرداخت که با شکست هر سه تیم، مقتدرانه به عنوان تیم نخست راهی مرحله نیمه نهایی شد.

شاگردان مرتضی کریمی عصر روز پنجشنبه برای راهیابی به مسابقه پایانی مقابل اسپانیا صف آرایی کردند و در یک مبارزه نزدیک با نتیجه ۶ بر ۵ مقابل این حریف قدرتمند اروپایی پیروز شده و به دیدار فینال راه یافتند.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی هم آمریکا که در مرحله مقدماتی برابر تیم ایران شکست خورده بود، مقابل روسیه میزبان جام پیروز و حریف تیم ملی کشورمان در بازی نهایی شد.

در نهایت دیدار نهایی که یک بازی تکراری بود، به سود تیم ملی کشورمان خاتمه یافت تا تکواندوکاران کشورمان به عنوان قهرمانی و مدال طلای این مسابقات دست پیدا کنند.

تیم ملی تکواندو ایران در این پیکار با هدایت مرتضی کریمی و حضور نفرات چون محمد کاظمی، بهنام اسبقی، علیرضا نصرآزادنی، مسعود حجی زواره، کوروش رجلی و فرزاد عبداللهی به میدان رفت و با اقتدا و کسب ۵ پیروزی متوالی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. هادی افشار هم کمک مربی تیم ملی در این مسابقات بود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات