نمایندگان اوزان ۷۴ و ۱۲۰ کیلوگرم ایران به مدال طلای رقابت های کشتی فرنگی نظامیان جهان دست یافتند.

به گزارش افکارنیوز ، در روز دوم بیست و هشتمین دوره رقابت های کشتی فرنگی نظامیان جهان در تهران، سعید عبدولی در وزن ۷۴ کیلوگرم موفق شد در دیدار پایانی، دولت ژادیارایف از قزاقستان را با نتیجه ی ۸ بر صفر شکست دهد و قهرمان شود.

عبدولی با غلبه بر کشتی گیرانی از چین، فنلاند و برزیل به فینال راه یافته بود. هم چنین در وزن ۱۲۰ کیلوگرم بشیر باباجان زاده موفق شد با نتیجه ی ۸ بر صفر دمیر کوزمبایف از قزاقستان را شکست دهد و مدال طلا را کسب کند. باباجان زاده پس از استراحت در دور اول کشتی گیری از لهستان را شکست داده و به فینال راه یافته بود.

اما در وزن ۶۰ کیلوگرم سامان عبدولی مقابل دوستان ژاکانشا از قزاقستان ضربه فنی شد و به مدال نقره رسید. عبدولی پس از پیروزی بر کشتی گیرانی از سوریه، کره شمالی و لهستان، به دیدار پایانی راه یافته بود.

هم چنین در وزن ۸۴ کیلوگرم مجتبی کریم فر در دیدار رد بندی با نتیجه ی ۸ بر صفر تگگسی از چین را شکست داد و به مدال برنز رسید. کریمی فر پس از شکست در دور اول مقابل کشتی گیر لهستان و پیروزی در دیدار شانس مجدد به مسابقه رده بندی راه یافت بود.

دیروز هم برومند اصلان در وزن ۶۶ کیلوگرم به مدال طلا رسید. حمیدرضا خامسی در ۵۵ کیلوگرم نقره گرفت و سامان نوروزی در وزن ۹۶ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت تا ایران با ۶۴ امتیاز بر سکوی نخست این رقابت ها قرار بگیرد.

۱- ایران ۶۴ امتیاز

۲- قزاقستان ۵۴ امتیاز

۳- اوکراین ۴۷ امتیاز

۴- ارمنستان ۳۶ امتیاز

۵- لهستان ۳۰ امتیاز
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات