سرمربی تیم نفت تهران گفت: گسترش فولاد دو بازی را باخته بود و امروز با انگیزه پیروزی به زمین مسابقه آمد که در ابتدا هم موفق به ثمر رساندن یک گل شد.

به گزارش افکارنیوز ، یحیی گل محمدی در کنفرانس خبری پس از دیدار با گسترش فولاد تبریز اظهار کرد: بازی را خوب شروع نکردیم و گسترش فولاد عملکرد بهتری نسبت به ما داشت و یک گل هم خوردیم ولی پس از اخراج بازیکنمان توانستیم بازی را در دست بگیریم.

وی افزود: در ادامه روان تر بازی کرده و بچه ها با غیرت بازی کردند و توانستیم از تیمی که عقب بودیم پیشی بگیریم و به پیروزی برسیم.

گل محمدی عنوان کرد: من به بازیکنان تیمم تبریک می گویم که از جان مایه گذاشتند، نیمه دوم به حریف موقعیت ندادیم به گل هم رسیدیم و با توجه به وضعیت جدول جایگاه تیم را تثبیت کردیم و به ادامه راه امیدوارم تر شدیم.

سرمربی نفت تهران خاطرنشان کرد: طبیعی بود که با احتیاط بازی کنیم، گسترش فولاد دو بازی را باخته بود و امروز با انگیزه پیروزی به زمین مسابقه آمد که در ابتدا هم موفق بود و توانست یک گل به ثمر برساند و بعد هم بازیکن ما را اخراج کند.

وی گفت: بعد از این اتفاقات توانستم به خودمان بیاییم و بازی را برگردانیم، گسترش فولاد بهتر از ما شروع کرد ولی ما توانستیم جبران کنیم و باز هم به بازیکنانم تبریک می گویم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات