مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: برنامه ۹۰ این هفته نشان داد که علی دایی دروغ گفتن بلد نیست.

به گزارش افکارنیوز ، نادر فریادشیران در مورد مساوی با مس کرمان در لحظات آخر بازی گفت: این چهارمین بازی است که تیم ما در دقیقه ۹۰ به بعد گل می خورد. بازی با پرسپولیس هم همین اتفاق افتاد. در دیدار با استقلال و داماش هم که بازی باید مساوی می شد در لحظات آخر گل خوردیم و باختیم. ۸ امتیاز را اینگونه از دست دادیم که اگر آن ۸ امتیاز بود اکنون می توانستیم در رده دوم جدول قرار بگیریم.

وی ادامه داد: در دیدار با مس بازیکنان ذخیره باتجربه ای هم نداشتیم. رضا عنایتی، امرایی، حسینی و کریمی در بازی با مس به دلیل مصدومیت غایب بودند البته کریمی را تا دو ماه دیگر در اختیار نخواهیم داشت.

مربی صبا در مورد بحث جدایی عنایتی از این تیم گفت: این حاشیه ها را دیگران درست می کنند، زمانی هم گفتند عنایتی با مایلی کهن مشکل دارد که این هم کذب محض بود. خود عنایتی بارها در این موارد مصاحبه کرده است. روز گذشته هم با ماشین شخصی اش به اردو آمد و در هتل ناهار را با ما بود و حتی به رختکن هم آمد و گفت اگر بخواهید می توانم با وجود مصدومیت در ۲۰ دقیقه آخر به شما کمک کنم. عنایتی با ۳۸ سال سن یکی از مؤثرترین بازیکنان لیگ است، ۴ پاس گل داده، ۲ پنالتی نزده و ۶ گل هم برای ما به ثمر رسانده است. عنایتی قدرت رهبری خوبی هم در تیم دارد و وقتی هم با داور صحبت می کند هیچ اخطاری نمی گیرد. در تمرینات هم فقط زمانی که مصدوم است شرکت نمی کند.

مربی صبا با اشاره به مشکلات مالی این باشگاه گفت: بازیکنان قدیمی ما تا قبل از بازی با پرسپولیس حتی یک ریال هم نگرفته بودند. سقف قراردادهای آنها نیز پایین است و ما بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیون تومانی داریم، حتی فجرسپاسی که ادعا می کند کمترین هزینه را دارد باید بگویم رقم قرارداد بازیکنان صبا به مراتب پایین تر از آنها است ضمن اینکه از تیم صبا هم بازیکنان زیادی جدا شده اند از سهراب بختیاری زاده گرفته تا رامین رضاییان. با وجود همه این مسائل ما بدشانسی هم آوردیم و در چند بازی که مستحق باخت نبودیم شکست خوردیم و چند بازی هم که باید پیروز می شدیم در لحظات آخر پیروزی را از دست دادیم.

دستیار محمد مایلی کهن در مورد اینکه علی دایی گفته است نمی دانم چرا فریادشیران در مورد من صحبت می کند، گفت: این آقا که یک آدم آکادمیک است و همچنین پروفسور داوری دارد باید بداند که چرا محروم شده در حالی که می گوید من نمی دانم چرا محروم شده ام، او به دلیل دخالت در امر داوری یک جلسه محروم شده و همچنین به دلیل صحبت های غیرفنی در نشست خبری محروم شده است. مایلی کهن هم به دلیل آنچه دخالت در داوری گفته شده محروم شده در حالی که مایلی کهن همواره در دوران ورزشی اش و به ویژه زمانی که مربی بوده است همواره از داوران حمایت کرده است.

وی افزود: دو نمونه از این مسائل را می گویم یکی در همان بازی معروف با تراکتورسازی بود که مایلی کهن به دلیل فحاشی به قهرمانی در نشست خبری گریه کرد در آن بازی ما تا دقیقه ۸۵ از حریف دو بر صفر پیش بودیم اما در نهایت بازی مساوی شد آن هم در شرایطی که هفته قبل از آن تراکتورسازی با جوسازی مربی وقتش باعث شده بود هواداران عصبانی صندلی های ورزشگاه را بشکنند. ما در ۵ دقیقه بازی دو بر صفر برده را مساوی کردیم و پس از آن بازی آنقدر به داور فحاشی کردند که محسن قهرمانی که نمی توانست از اتاق بیرون بیاید شیشه اتاق را شکست تا ببیند چه کسی است که به او آنقدر فحش می دهد و مسئولان وقت هم می خواستند محسن قهرمانی را به دلیل تخریب اموال بازداشت کنند که مایلی کهن از او حمایت کرد و می خواست بداند جرم قهرمانی چیست و در نهایت نیز ما آنها را اسکورت کردیم تا از شهر تبریز خارج شوند.

وی ادامه داد: در مرتبه دوم هم مایلی کهن در زمانی که سرمربی گهر بود وقتی دید تماشاگران به داور فحاشی می کنند نیمکت تیم را ترک کرد که کمیته انضباطی ابتدا به اشتباه او را جریمه کرد و سپس مایلی کهن را تشویق کرد. در بازی با پرسپولیس هم دایی مدام روی مغز کامران فر یکی از کمک داوران خوب ما بود که مایلی کهن از او حمایت کرد. در بازی با سپاهان و داماش هم دیدید که دایی چه رفتاری با داور داشت یا زمانی که دایی سرمربی راه آهن بود باعث اخراج صمد مرفاوی از روی نیمکت تیم حریف شد.

مربی صبا با اشاره به صحبت های گذشته اش در مورد دایی گفت: من یک سؤال از دایی پرسیدم و او را به روح پدرش قسم دادم که بگوید به مایلی کهن فحاشی کرده است یا نه؟ فقط از او خواستم به این سوال جواب بدهد، اگر دایی گفت به مایلی کهن فحاشی نکرده من و مایلی کهن به دست بوسش می رویم اما من می دانم او دو بار به مایلی کهن فحاشی کرد یک بار مدرکش در وبلاگ مازیار ناظمی موجود بود و بار دیگر سردار داوود میرزایی راوی این اتفاق بوده است. قبل از این اتفاقات من همواره با محمد دایی و خود دایی سلام و احوالپرسی می کردم و با آنها روبوسی داشتم نمی دانم شاید میرزایی اگر به دادگاه بیاید بگوید چنین حرفی نزده که البته من بعید می دانم که ایشان چنین شخصیتی داشته باشد اما پس از اینکه شنیدم دایی چنین کاری کرده دیگر با او سلام و احوالپرسی نکردم. مایلی کهن من را شرمنده خودش کرده و حتی گفته است فریادشیران برادر و ارباب من است. همه هم می دانند که من چندین و چند سال است با مایلی کهن همکار هستم با این حال هر وقت دایی را می دیدم با او روبوسی می کردم، مایلی کهن هم یک بار به من نگفت که چنین کاری نکنم، او حتی به مزاح به من می گفت دوست پسرت حالش خوب است.

وی افزود: علی دایی بعد از انتخاب روحانی دکتر من و دکتر تو گفت در حالی که او در زمان دکتر ما دو بار سرمربی پرسپولیس شد و یک بار هم سرمربی تیم ملی. دایی گفت مایلی کهن وام گرفته است من هم گفتم اگر ثابت کند که چنین اتفاقی افتاده باغی دارم که به دایی اهدا می کنم.

فریادشیران تصریح کرد: در همین هفته ای که گذشت روزنامه های ورزشی را ببینید همه به سود علی دایی مصاحبه کردند، شیرینی، قدوسی، هیئت مدیره باشگاه، مدیرعامل و پنجعلی که ظاهرا سخنگوی هیئت مدیره هم شده است. همه آنهایی که به نوعی زیر بلیت پرسپولیس بودند علیه مایلی کهن و به سود علی دایی صحبت کردند و من فریادشیران هم به نفع مایلی کهن صحبت کردم، دایی که خودش را پروفسور داوری می داند و با خدا هم لابی دارد و آدم ها را برای لابی گری قبول ندارد بگوید که این او بود که در نشست خبری قم شروع کننده مسائل بود زیرا سرمربی تیم میهمان ابتدا در نشست خبری حاضر می شود و پس از آن هم سرمربی میزبان به نشست می آید. دایی بگوید چرا عابدینی که رفیق شفیقش است از او انتقاد کرد.

مربی صبای قم با اشاره به صحبت های علی دایی در نشست های خبری گفت: اگر به صحبت ها و مصاحبه های او مراجعه کنید بعد از هر باختی داور، کمک داور یا جو ورزشگاه مقصر بودند و دایی هیچ اشکالی نداشته است، همه مقصرند به جز دایی. در برنامه ۹۰ هم که مولایی، مرتضی کریمی، اکبری صحبت کردند مشخص شد که اینها چه کسانی هستند، آیا اینها اطرافیان دایی نبودند؟ اینها با هم جی جی باجی بودند و بعد هم به تیپ و تاپ هم زدند. رئیسی کیا صحبت می کند و بابک زنجانی جور دیگری صحبت می کند. من نه سخنگوی مایلی کهن هستم نه وکیل او، من فقط به عنوان یک مطلع صحبت می کنم.

وی افزود: آقای پیشوا که یک قاضی است بگوید چرا بعد از آنکه به نفع دایی و به ضرر مایلی کهن رأی داد نامش در فهرست اعزامی پرسپولیس به آلمان بود. چرا نام او برای اخذ مجوز خروج از کشور به سازمان تربیت بدنی داده شد، آن هم زمانی که کاشانی مدیرعامل بود و علی دایی سرمربی پرسپولیس. نمی دانم این قاضی به آلمان رفته یا نه اما اگر من واقعا افترا می زنم بیاید و من را بازداشت کند. من که نمی توانم مثل علی دایی با خدا لابی کنم حداقل به من که همشهری او هستم آدرسش را بدهد تا بتوانم با خدا هم لابی کنم آن هم نه برای خودم که برای درمان بیماران صعب العلاج، برای آنکه آدم های فوتبالی درست شوند. ۴۲ سال است در ورزش حضور دارم اما هیچگاه انگ تبانی، زد و بند، جادوگری، شرط بندی و مسائلی از این دست که در فوتبال رایج است را به من نزدند.

وی ادامه داد: دایی که پروفسور داوری است ظاهرا پروفسور مسائل قضایی هم هست چون می گوید بعد از آنکه دادگاه معلوم شد با من و مایلی کهن کار دارد خب اگر دادگاه رأی می دهد تو دیگر چه کاره هستی و با ما چه کار داری. یک نکته را هم باید یادآور شوم علی دایی بعد از بازی با داماش مصاحبه کرد و گفت داور چهارم او را تهدید کرده که اخراجت می کنم و دایی می گوید داور شانس آورد که من خودم را کنترل کردم، نمی دانم شاید اکنون که وزنش هم زیاد شده و شبیه بوکسورهای آمریکایی است می خواسته داور را ناک اوت کند. به هر حال برنامه ۹۰ هفته گذشته نشان داد که علی دایی اصلا دروغ گفتن بلد نیست! این برنامه نشان داد که دایی هم می تواند دروغ بگوید.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات