ماجدی؛

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: «کسانی که علیه من در دیدار پرسپولیس مقابل پدیده شاندیز شعار دادند نیاز داشتند این کار را انجام دهند تا خودشان را خالی کنند! »

به گزارش افکارنیوز ، میرشاد ماجدی درباره پیروزی ۲ بر صفر استقلال مقابل فولاد خوزستان، عنوان کرد: «در فوتبال نتیجه گرا که همه دنبال نتیجه هستند، پیروزی خوبی کسب کردیم. امیدوارم این برد سرآغاز پیروزی های ما برای ادامه فصل باشد. »

وی افزود: «تیم صدرنشین لیگ را شکست دادیم که این مسئله می تواند پوئن مثبتی برای استقلال باشد. برای این دیدار چند بازیکن مصدوم داشتیم که با اضافه شدن آنها قوی تر از قبل خواهیم شد. »

ماجدی در خصوص شعار هواداران استقلال علیه سعید شیرینی سرپرست پرسپولیس عنوان کرد: «هم مردم و هم ناظر بازی دیدند که بلافاصله پس از شعارهایی که سر داده شد، به لیدرها تذکر دادم که چنین کاری انجام ندهند. »

سرپرست استقلال در مورد شعار هواداران پرسپولیس علیه او در دیدار مقابل پدیده شاندیز گفت: «اشکالی ندارد که برخی های بخواهند علیه من شعار سر دهند. کسانی که این کارها را می کنند شأن و شخصیت خودشان را نشان می دهند. آنها نیاز داشتند این کار را انجام دهند تا خودشان را خالی کنند. کسانی که فحاشی می کنند روح و روان درستی ندارند. »



ماجدی درباره کشمکشی که بین او و سعید شیرینی بوجود آمده گفت: «شیرینی در جایی مسئولیت دارد که به او احترام می گذاریم اما درباره یکدیگر صحبت نمی کنیم. استقلال تیم بزرگی است و هر کسی نباید به خودش اجازه دهد، درباره آن صحبت کند. تمام صحبت ما این بود که شیرینی نباید درباره استقلال صحبت کند. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات