مدیرعامل باشگاه راه آهن سورینت می گوید صحبت هایی که در برنامه «۹۰» مطرح کرد به اطرافیان دایی برمی گردد و هیچ مشکلی با سرمربی پرسپولیس ندارد.

به گزارش افکارنیوز ، صادق رئیسی کیا در مورد حساسیت های بازی فردای راه آهن سورینت و پرسپولیس به خاطر حواشی روزهای اخیر بین دو باشگاه اظهار کرد: از نظر من حاشیه ای وجود ندارد و تنها حساسیت آن به دلیل انگیزه های دو تیم برای کسب سه امتیاز است. پرسپولیس می خواهد با پیروزی به صدر برسد و ما هم می خواهیم از پایین جدول فاصله بگیریم. اخلاق خودم و سیاست باشگاه هم این است که از ایجاد اختلاف و تنش جلوگیری کنیم اما اگر هم اختلافی ایجاد شد، به هیچ وجه بی اخلاقی نمی کنیم.

وی ادامه داد: همیشه اخلاق را رعایت کرده ایم. چه در مورد مدیر، مربی یا کارمند. افراد زیادی از مجموعه ما جدا شدند، اما هیچ گونه تنشی به وجود نیامد. حسین کعبی و مامانی از تیم جدا شدند. محمد محمدی هم از تیم رفت اما در بازی جام حذفی در کنار من به تماشای بازی نشست.

مدیرعامل باشگاه راه آهن سورینت همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا بحث های مطرح شده در برنامه «۹۰» بین علی دایی و او تیم را به حاشیه نبرده است، تاکید کرد: نمی توان گفت نتایج ضعیف تیم به دلیل این حرف هاست. در «۹۰» اخلاق را کامل رعایت کردیم و از این پس هم آن را در نظر خواهیم داشت. صحبت های مان هم کاملا شفاف و روشن بود. بنده علی دایی را دوست دارم. او کسی است که شادی را سر سفره ایرانی ها آورده است. او چه زمانی که بازی می کرد و چه الان که مربی است برای مردم عزیز است اما بحثی که مطرح کردیم درباره خود دایی نیست که به اطرافیان او برمی گردد. در برنامه تلویزیونی هم چیزی را نگذاشتیم و تمام مطالبم را گفتم. خود دایی هم در پایان برنامه گفت این بحث ها در مورد اطرافیانش است. با این حال معتقدیم علی دایی هم چنان در ویترین باشگاه راه آهن سورینت مثل ستاره ای درخشان است. حال این که برخی حاشیه سازی می کنند، نباید دایی به خودش بگیرد. به اطرافیان دایی پاسخ دادیم نه خودش. دایی نیز در مصاحبه اخیرش با خبرگزاری ها عنوان کرد که این بحث ها به زمان من و رئیسی کیا مربوط نیست و به گذشته برمی گردد.

رئیسی کیا در پایان در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا مبنی بر این که آیا پیروز قربانی در راه آهن می ماند یا نه، تصریح کرد: پیروز در یکی از مسابقات زمانی که دید در ترکیب نیست از سرمربی خواست نباشد و با اجازه ابراهیم زاده رفت اما ما معتقد بودیم او نباید این درخواست را مطرح می کرد و باید حداقل داخل خانواده راه آهن سورینت باشد. از همین رو جلسه ای را با او برگزار کردیم و حل شد. به هر حال این مسائل درون یک خانواده به وجود می آید و ما هم با گفت وگو آن را برطرف کردیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات