زنیدپور، محمد، اکرامی و محسن بیاتی نیا در فهرست مازاد

سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن و لوکا بوناچیچ سرمربی کروات این تیم به فکر تقویت ذوب آهن در نیم فصل دوم هستند و می خواهند تیم قدرتمندتری را به میدان بفرستند.

گروه ورزشی - شرایط ذوب آهن در لیگ سیزدهم به شدت نگران کننده است و این باشگاه قدیمی و ریشه دار اصفهانی در جمع فانوس بدستان قرار گرفته. شکست تحقیرآمیز ۵ گله آن ها در این هفته برابر داماش به شدت برای اصفهانی ها گران تمام شد و موجبات سقوط آن ها در جمع فانوس بدستان لیگ را فراهم کرد. شکست خردکننده ای که حتی صدای اعتراض لوکا بوناچیچ سرمربی تندمزاج ذوب آهن را فراهم کرد تا او در کنفرانس مطبوعاتی به شدت علیه بازیکنان موضع بگیرد و اشتباهات و ضعف آن ها دلیل اصلی وضعیت فعلی ذوب آهن معرفی کند.

به گزارش افکارنیوز ؛ وضعیت نگران کننده ذوب در لیگ بر تر سبب شده تا مسئولان این باشگاه به شدت به صرافت تغییرات گسترده در نیم فصل بیفتند. در این میان لوکا بوناچیچ هم پس از آنکه مطمئن شد آذری فعلا برنامه ای برای تغییر او ندارد، با قدرت به کارش ادامه می دهد. سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن و لوکا بوناچیچ سرمربی کروات این تیم به فکر تقویت ذوب آهن در نیم فصل دوم هستند و می خواهند تیم قدرتمندتری را به میدان بفرستند.

آذری و لوکا در پایان نیم فصل اول لیگ سیزدهم قصد دارند نقاط ضعف ذوب آهن را برطرف کنند و این تیم را تقویت شده به مصاف حریفان بفرستند. بنا بر اطلاعات منابع آگاه جدایی چند بازیکن از قبیل علیرضا محمد، میلاد زنیدپور و گئورگ کاسپاروف از ذوب آهن قطعی است و این بازیکنان در فصل نقل و انتقالات نیم فصل در فهرست مازاد ذوب قرار می گیرند.

گویا کاسپاروف که بعد از جذب دروازه بان خارجی فصل قبل مس که هموطن لوکاست، نیمکت نشین شده بود، به ارمنستان رفته و برنگشته و ۴ بازیکن ایرانی از جمله محمد و زنیدپور نیز به دلیل عملکرد ضعیف در فهرست مازاد ذوب آهن قرار می گیرند. ظاهرا بوناچیچ روی عملکرد مصطفی اکرامی و محسن بیاتی نیا نیز نظر مثبتی ندارد و در صورت یافتن جانشینان مناسب قطعا این دو را در لیست خروج قرار خواهد داد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات