مربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: اگر نفت ۱۰ نفره نمی شد ما راحت تر بازی می کردیم.

به گزارش افکارنیوز ، حسین خطیبی پس از شکست دو بر یک تیمش مقابل نفت اظهار داشت: متاسفانه امتیاز خانگی مهمی از دست دادیم انتظار نداشتیم مقابل نفت شکست بخوریم این تیم را آنالیز کرده بودیم و می دانستیم بازی سختی داریم.

وی ادامه داد: دو گل را از همان نقاطی خوردیم که کار کرده بودیم. دفاع ما امروز شرایط خوبی نداشت. ما یک نفر بیشتر از نفت داشتیم و می توانستیم بازی را ببریم نیمه دوم به بازیکنان گفته بودیم که روی ضد حمله دقت داشته باشند راحت می توانستیم تساوی یک بر یک را به دست آوریم.

مربی گسترش فولاد تصریح کرد: ما تاوان تصمیم رسول خطیبی مبنی بر اینکه به جوانان اعتماد کرده می دهیم آنها قدر موقعیت خود را نمی داند و از آن استفاده نمی کنند باید فکری به حال خط دفاعی خود کنیم. چند بازیکن در دفاع وسط خواهیم آورد. توانایی این بازیکنان در این حد است.

خطیبی یادآور شد: به تجربه نفت باختیم در حالی که از آنها سرتر بودیم. نیمه دوم مالکیت و توپ دست ما بود کادر فنی نفت به تساوی هم راضی بود. گلی هم دریافت کردیم بر اثر اشتباه خط دفاعی ما بود. تیم نفت در مجموع خطوط دفاعی خوب عمل کرد بعداز آنکه آنها ۱۰نفره شدند شیوه بازی را تغییر دادند اگر ۱۱ نفره بودند راحت تر می توانستیم بازی کنیم. ما موقعیت های خوبی داشتیم که می توانستیم از آن استفاده کنیم. دفاع ما در ضد حمله تمرکز لازم را نداشت.

وی در مورد اینکه مهاجم سرزن کم ندارند، تصریح کرد: زمانی که حریف راه نفوذ از عمق می بندند ما رو به توپ های بلند می آوریم قبول دارم مهاجم سرزن نیاز داریم و باید این بازیکن را جذب کنیم. امروز حق ما باخت نبود آنها دو موقعیت داشتند و دو گل زدند در حالی که ما ۵-۶ موقعیت را از دست دادیم. دوندگی بازیکنان نفت باعث برد آنها شد. زمانی که مدافع ما در دقایقی پایانی اشتباه می کند جبران آن بسیار سخت است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات