علی نیکرو: بعید نیست در روزی که پرسپولیس پس از ۱۱۰ هفته به صدر جدول رده بندی لیگ سیزدهم می رود با استعفای رویانیان موافقت بشود. فردا در خانه ملت اتفاقاتی رخ خواهد داد که شاید برای محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس چندان خوشایند نباشد…

به گزارش افکارنیوز ، علی نیکرو-پرونده استعفای مدیر عامل پرسپولیس همچنان باز است و هنوز تصمیم قطعی در خصوص پذیرش یا رد آن گرفته نشده است.

صالحی امیری که به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان فردا باید در خانه ملت حضور پیدا کند، به عنوان رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس هنوز در خصوص استعفای رویانیان اعلام نظر نکرده است.

سرپرست وزارت ورزش که تمایل چندانی به ادامه حضور محمد رویانیان در باشگاه پرسپولیس ندارد و حتی با چند گزینه مختلف جهت مدیرعاملی پرسپولیس صحبت کرده، به دلیل مشغله کاری و البته واکنش های احتمالی که پذیرش استعفای رویانیان می تواند داشته باشد، این پرونده را مسکوت مگه داشته تا بعد از برگزاری جلسه رای اعتماد فردای مجلس شورای اسلامی و در صورت گرفتن رای اعتماد از خانه ملت در این خصوص تصمیم گیری کند.

نکته جالب اینکه اعضای هیات مدیره پرسپولیس بارها و بارها در خواست نشست اضطراری هیات مدیره را با حضور رئیس مجمع داشتند که مورد پذیرش صالحی امیری قرار نگرفت.

ضمن اینکه اعضای هیات مدیره از انجام هرگونه مصاحبه ای در این خصوص منع شده اند تا از وقوع حواشی احتمالی جلوگیری شود.

فردا تکلیف سردار باشگاه پرسپولیس مشخص خواهد شد. شاید در روزی که پرسپولیس پس از ۱۱۰ هفته به صدر جدول برمی گردد با استعفای رویانیان نیز موافقت بشود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات