سیدصالحی:

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «هوادار باید همانطور که بازیکن برایش احترام قائل است، برای بازیکن ارزش قائل شود. »

به گزارش افکارنیوز ، سیدمهدی سیدصالحی درباره شرایط تیم پرسپولیس اظهار داشت: «خوشبختانه یک پیروزی خوب را مقابل پدیده شاندیز بدست آوردیم. آن تیم اکثر بازیکنانش لیگ برتری بودند و در کل پیروزی خوبی بود. الان هم شرایط خوبی داریم و برای دیدار با راه آهن سورینت آماده می شویم. »

وی درباره شعار هواداران پرسپولیس علیه برخی بازیکنان عنوان کرد: «به نظر من این کار درستی نیست و آنهایی هم که آن شعارها را دادند، هوادار پرسپولیس نیستند. می شود گفت تماشاگرنمایی هستند که به ورزشگاه می آیند. هوادار باید همانطور که بازیکن برایش احترام قائل است، برای بازیکن ارزش قائل شود. البته ما کاری به سکوها نداریم. فقط از هواداران می خواهیم که یار دوازدهم تیم باشند. »

مهاجم پرسپولیس درباره کسر یک امتیاز از پرسپولیس تاکید کرد: «این مساله اصلا عادلانه نیست زیرا هواداران ما هیچ بی احترامی به داوران نکرده اند و اگر هم حرفی زده شده، ابتدا تماشاگران حریف بحث را شروع کرده اند و هواداران ما پاسخ داده اند. »

سیدصالحی درباره دیدار با سورینت خاطرنشان کرد: «راه آهن تیم بسیار خوبی است و کادرفنی و بازیکنان خوبی دارد. آنها نفرات باتجربه و جوانی دارند که می توانند خطرساز شوند. امیدوارم با انجام یک بازی جوانمردانه و خوب بتوانیم ۳ امتیاز را مال خود کنیم. »

وی درباره بازی در زمین تختی عنوان کرد: «به هر حال آنها میزبان هستند و باید از میزبانی شان استفاده کنند. ما اگر دنبال ۳ امتیاز هستیم نباید توجهی به زمین مسابقه داشته باشیم و انرژی مان را روی ۳ امتیاز بگذاریم تا به نتیجه دلخواه برسیم. »

سیدصالحی در پایان در پاسخ به این سوال که چرا در فصل جاری اینقدر کم گل زده است، اضافه کرد: «من تمام تلاشم را انجام می دهم تا برای پرسپولیس مثمرثمر باشم. به هر حال روزی ام این بوده که ۴ گل بزنم و اگر خدا بخواهد در آینده گل های بیشتر می زنم. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات