مولایی:

وزنه بردار دسته ۱۰۵+ کیلوگرم کشورمان در مسابقات جهانی لهستان گفت: وقتی رضازاده و کوروش باقری کنار ما قرار می گیرند تمامی حریفان می ترسند و اعتماد به نفس ما نیز افزایش پیدا می کند.

به گزارش افکارنیوز ، بهادر مولایی از لهستان در ارتباط با مسابقات دسته ۱۰۵+ که فردا آغاز می شود، اظهار داشت: با شرایطی که در سایر اوزان پیش آمده تمرکزم بسیار بیشتر از قبل شده و قصد دارم با بالا بردن بیشترین وزنه، بهترین فوق سنگینی باشم که روی تخته مسابقات حاضر می شوم.

وی افزود: با توجه به این که سایر وزنه برداران از کسب مدال محروم مانده اند، کار برای من خیلی سخت تر می شود و امیدوارم وزنه برداران ۱۰۵ کیلویی کشورمان بتوانند خوب کار کنند تا روحیهمن نیز بهتر شود.

مولایی در پاسخ به این سوال که فکر می کنید به چه دلیل سایر وزنه برداران نتوانسته اند روی سکو بروند، عنوان کرد: تیم ما بسیار جوان است. تغییر آب و هوا و کم تجربگی کار دست بچه ها داد ولی فراموش نکنید که میانگین سنی تیم ما ۲۲ سال بود و این مسابقات می تواند تجربه بزرگی برای همه ما باشد.

وی تصریح کرد: اکنون کار برای من سخت تر شده اما سایر نتایج برایم درسی شده و تمامی صحنه ها را چند بار دیده ام و می توانم با دید بهتری روی تخته حاضر شوم. نباید حریفانم را دست کم بگیرم.

مولایی در ارتباط با رقبایش در این وزن گفت: تمام وزنه برداران فوق سنگین خوب هستند اما من ۲ رقیب قدرتمندتر دارم. آداچین و آلبگوف ۲ حریف سرسخت من هستند. آداچین اوکراینی جزو باتجربه ترین وزنه برداران مسابقات به حساب می آید و سابقه کسب چند مدال جهان و المپیک را دارد. آلبگوف روس نیز از قلدرترین رقبای من است که در یونیورسیاد هم صاحب مدال طلا شد. از سایر رقبا شناخت زیادی ندارم اما قصد دارم تا با همین نفرات رقابت تنگاتنگی انجام دهم تا به مدال طلا دست یابم.

وی افزود: نمی توانم از هم اکنون قول کسب مدال بدهم و همه چیز در روز مسابقه مشخص می شود اما تمام تمرکزم روی خوش رنگ ترین مدال است و تمام سعی و تلاشم را برای این مهم انجام می دهم. از همه مردم نیز خواهش می کنم مرا دعا کنند به خصوص بابلسری ها که در این چند سال خیلی مرا شرمنده خود کرده اند.

مولایی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا حضور رضازاده به عنوان بهترین فوق سنگین جهان در کنارت مفید خواهد بود یا نه، اظهار داشت: حضور رضازاده و باقری بسیار مثبت است و می توان گفت تمامی رقبا با دیدن رضازاده و باقری و اعتماد به نفسی که آنها دارند می ترسند و ترس آنها به ما انرژی مثبت می دهد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات