تیم اف سی سئول کره جنوبی با توقف خانگی مقابل تیم گوانگژوی چین شانس های خود را برای تصاحب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا کمرنگ کرد هرچند که کمتر کسی تصور می کرد کره ای ها بتوانند مقابل شاگردان لیپی این گونه دوام بیاورند…

به گزارش افکارنیوز ، عصردیروز تیم های اف سی سئول کره جنوبی و گوانگژوی چین در شهر سئول به مصاف هم رفتند که این بازی به تساوی ۲-۲ انجامید. شاید خیلی ها تصورمی کردند به دلیل اختلاف مشهود میان گوانگژو ودیگر تیم های آسیایی پیش بینی می شد تیم چینی در شهر سئول کره جنوبی بمانند بازی در ژاپن با اختلاف بتواند اف سی سئول را مغلوب کند اما این پیش بینی درست از آب درنیامد و دو تیم درنهایت به نتیجه تساوی رسیدند. حالا قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در بازی برگشت مشخص می شود.
البته با این تساوی شاگردان لیپی بسیار امیدوار ترند تا در دیدار برگشت که دو هفته دیگر در چین برگزار خواهد شد با حمایت تماشاگران خودی به مقام قهرمانی برسند. تساوی با نتایج صفر-صفریا یک –یک هم حکم قهرمانی تیم گوانگژوی چین را امضاأ خواهد کرد اما با این نتیجه به نظر نمی رسد تیم کره ای در بازی برگشت هم نا امید باشد.
گل های این دیدار را اسکوده رو در دقیقه ۱۲ و دامیانوویچ ۸۳ برای سئول و الکسون ۳۰ و ژائو لین ۵۹ برای گوانگژو به ثمر رساندند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات