سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: راه آهن تیم خودم است و ۲ سال در این تیم زحمت کشیدم.

به گزارش افکارنیوز ، علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم های پرسپولیس و راه آهن عنوان کرد: مطمئنا فردا بازی حساسیت های خاص خود را هم برای ما و هم راه آهن دارد. ما با یک برد به صدر جدول خواهیم رفت که خواسته هواداران همین است و راه آهن هم با توجه به شرایطی که در جدول دارد برای بهبود بخشیدن به این مسائل وارد میدان خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری این بازی در ورزشگاه تختی خاطر نشان کرد: شرایط ورزشگاه تختی سخت است، متاسفانه زمین ورزشگاه شرایط خوبی ندارد و ما سعی می کنیم اولین برد بیرون از خانه خود را به دست آوریم. باز هم می گویم بازی سختی مقابل راه آهن داریم.

سرمربی پرسپولیس یاد آور شد: راه آهن تیم خود من است، دو سال در این تیم زحمت کشیدم و با بازیکنان این تیم دوست هستم و بیشتر آنها دوست من هستند و با آنها همکار بودم. امیدوارم به غیر از بازی با ما در ادامه راه آهن نتایج خوبی بگیرد. امیدوارم فردا بازی خوبی شاهد باشیم و سه امتیاز را کسب کنیم.

دایی درمورد اختلافاتی که بین او و مدیریت باشگاه راه آهن به وجود آمده، تاکید کرد: این موضوع تاثیری بر روی تیم ما ندارد، من دوستان خوبی در راه آهن پیدا کردم. مدیران و مالکان راه آهن دوستان خوبی بودند که این دوستی ادامه دارد. متاسفانه مسائلی پیش آمد و در اثر عدم آگاهی رئیسی کیا مواردی مطرح شد، من مشکلی با هیچ کس ندارم، بهترین نتایج طول تاریخ لیگ را به دست آوردم و این تیم را سر و سامان دادیم، حقایق رامی گویم دنبال اثبات حقم هستم، مطمئنا فردا فوتبال خوبی را شاهد خواهیم بود و دنبال گرفتن سه امتیاز هستیم. امیدوارم هر کسی که بهتر بازی کند به حقش برسد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه در جام حذفی به بازیکنانی میدان داده بود که کمتر در زمین حاضر شده بودند و چند درصد احتمال دارد که از آنها در این دیدار استفاده کند، گفت: براساس شرایط بازی تیم را ارنج می کنیم، به تاکتیک حریف مقابل نگاه می کنیم و از بازیکنان استفاده می کنیم. خدا را شکر که در بازی گذشته توانستیم از بازیکنانی بهره ببریم که کمتر به میدان رفته بودند، ما به تمام نیروهای خود احتیاج داریم و به بهترین نحو استفاده می کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه روز گذشته در ورزشگاه آزادی و در دیدار تیم های استقلال و فولاد علیه دایی شعار سرداده شد و قلعه نویی مانع این موضوع شد، عنوان کرد: او لطف داشته اما به نظرم باید ببینیم که کمیته انضباطی چه تصمیمی می گیرد. آنها عین آب خوردن ما را قلع و قمع کردند، حالا باید ببینیم که چه تصمیمی می خواهند بگیرند و تصمیم گیری آنها به نحوی است. از تصمیم گیری آقایان متوجه می شوید که آنها چگونه رای می دهند.

پس از پایان کنفرانس علی دایی با غلامرضا بهروان جلسه ای برگزار کرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات