ردپای یک خبرنگار در خریدهای استقلال

در ابتدای فصل همین خبرنگار زمینه ساز حضور گوران لاوره در استقلال شد. هافبک بی خاصیت صربستانی که به یک نیمکت نشین و سکونشین تبدیل شده و بار ها و بار ها بواسطه عدم دریافت مطالباتش از حضور در تمرینات استقلال سرباز زد.

گروه ورزشی - طی سال های اخیر یکی از خبرنگاران نقش مهمی در خریدهای استقلال داشته و با استفاده از ارتباطات خود موفق شده دو بازیکن بی مصرف را به این باشگاه قالب کند و سود سرشاری را به جیب بزند. یکی از مهم ترین جریانات در دو فصل اخیر انتقال پر حرف و حدیث لیام ردی دروازه بان استرالیایی بود که وی بعد از نیم فصل حضور در استقلال بدون حتی یک دقیقه حضور در ترکیب این تیم ۸۰ هزار دلار از این تیم گرفت.

به گزارش افکارنیوز ؛ جالب اینجاست که در ابتدای فصل همین خبرنگار زمینه ساز حضور گوران لاوره در استقلال شد. هافبک بی خاصیت صربستانی که به یک نیمکت نشین و سکونشین تبدیل شده و بار ها و بار ها بواسطه عدم دریافت مطالباتش از حضور در تمرینات استقلال سرباز زد و توسط عوامل حضورش در ایران تشویق شد تا علیه باشگاه مصاحبه کند و به پولش برسد غافل از اینکه دلال این بازیکن به فکر جیب خود بود! این دو انتقال بدون بازده در حالی در این دو سال صورت گرفته که نام دلال - خبرنگار مذکور در لیست ستاد تخلفات حرفه ای فوتبال قرار دارد!
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات