حسن رنگرز که در زمان حجت الله خطیب به عنوان نایب رئیس فدراسیون فعالیت می کرد، با تغییر و تحول صورت گرفته از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش افکارنیوز ، حسن رنگرز که در زمان حجت الله خطیب به عنوان نایب رئیس فدراسیون فعالیت می کرد، با تغییر و تحول صورت گرفته از سمت خود استعفا کرد. البته رسول خادم سرپرست فدراسیون کشتی هنوز تصمیمی در مورد استعفای رنگرز نگرفته است؛ به نظر می رسد رنگرز با این تصمیم خواسته تا دست خادم را باز بگذارد تا از افراد مدنظر خود استفاده کند.

حسن رنگرز درخصوص این استعفا با بیان اینکه، علاقه ای ندارم فعلاً درمورد استعفا صحبت کنم، اظهار داشت: انتخاب سرپرست برای فدراسیون کشتی و آن هم شخص رسول خادم اتفاق بسیار خوبی بود که رخ داد. رسول خادم تخصص، تعهد، مقبولیت و دلسوزی خاصی دارد و مدتی که در کادر فنی هم کار می کرد با تلاش فراوان توانست ایده ها و تفکرات فنی خود را اجرا کند و اتفاقی را رقم بزند که حدود پنج دهه منتظر این اتفاق بودیم.

وی ادامه داد: باور قبلی دارم که اگر جامعه کشتی و رسانه به وی زمان بدهد با حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک رسول خادم می تواند در حوزه مدیریتی کشتی هم موفق باشد تا کشتی ایران از چالش های موجود خارج شود. برطرف کردن چالش های کنونی تنها نیازمند زمان است و معتقدم که خادم می تواند کشتی را به جایگاهی که شانش است برساند.

نایب رئیس مستعفی فدراسیون کشتی گفت: خادم توانمند است و امیدوارم اهالی کشتی کمی صبر و تحمل داشته باشند تا وی بتواند ایده های خود را در فدراسیون اجرا کند. کشتی این روزها مشکلات خاص خودش را دارد که به مرور زمان حل خواهد شد. امیدوارم با تعاملات خوبی که خادم با مسئولان عالی رتبه ورزش دارد اوضاع رو به بهبودی برود.

رنگرز در مورد ثبت نام یزدانی خرم در انتخابات فدراسیون کشتی، عنوان کرد: در ابلاغ خادم آمده است که وی باید مقدمات را برای برگزاری مجمع انتخاباتی آماده کند؛ این روزها هشت هیئت استانی کشتی با سرپرست اداره می شوند و در قدم اول باید رئیس این هشت هیئت مشخص شوند. پس از آن هم باید نام نویسی مجددی برای انتخابات فدراسیون کشتی انجام شود و بعد از آن هم مجمع برگزار شود. من خودم بعید می دانم بار دیگر در انتخابات فدراسیون کشتی ثبت نام کنم.

وی افزود: طبق اساسنامه های موجود یزدانی خرم برای حضور در انتخابات باید مجوزی را از وزیر ورزش بگیرد، اما تا جایی که من در جریان هستم وی تقاضایی برای گرفتن این مجوز نداشت.

نایب رئیس مستعفی فدراسیون کشتی اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان حالا که یکی از دغدغه های جامعه کشتی را برطرف کرده است باید در گام دوم مساعدت کند تا سرمایه های ملی حفظ شوند. در مجموع همه باید حمایت کنند تا کشتی به جایگاه واقعی خود برسد. در چند سال گذشته فدراسیون کشتی چند رئیس و سرپرست را به خود دیده است؛ اما والیبال توانسته به موفقیت برسد چون در ۲۰ سال گذشته تنها دو رئیس داشته است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات