محمد نوازی؛

بازیکن سابق استقلال گفت: «بازی در سریال پژمان برای خود جمشیدی خوب بود اما برای بقیه فوتبالیست ها بد شد! »

به گزارش افکارنیوز ، یکی از فوتبالیست هایی که قرار بود در سریال پژمان ایفای نقش کند اما به دلیل گرفتاری کاری از انجام آن منصرف شد محمد نوازی بود. وی البته حالا از این موضوع خوشحال است و می گوید همان بهتر که در این سریال بازی نکرد چرا که محتوای این سریال را به ضرر قشر فوتبالیست می داند. نوازی هم مانند اکثر فوتبالیست ها به نویسندگان و سازندگان سریال پژمان نقد دارد و در گفتگویی صحبت هایی را مطرح کرده است که می خوانید.

* ظاهرا قرار بود در سریال پژمان بازی کنید. چطور این اتفاق نیفتاد؟

- بله قرار بود من هم در این سریال بازی کنم. به من از طرف عوامل و سازندگان این سریال پیشنهادی برای بازی در چند قسمت این سریال شد که به دلیل گرفتاری های کاری که داشتم نتوانستم حضور پیدا کنم. در اراک مشغول فوتبال بودم و نمی توانستم در این سریال حضور پیدا کنم.

* حالا از این موضوع پشیمان نیستید؟

- برعکس اتفاقا خوشحال هم هستم که در این سریال بازی نکردم.

* به چه علت؟

- وقتی الان محتوای این سریال را می بینم و این که چگونه در این سریال زندگی فوتبالیست ها به چالش کشیده شده است خوشحالم که در آن حضور پیدا نکردم.

* شما هم مانند بقیه اهالی فوتبال به این سریال نقد دارید؟

- بله من هم انتقادات زیادی به این سریال دارم. به اسم طنز و به بهانه شوخی با جماعت فوتبالیست سیاه نمایی کرده اند و زیاده از حد به حواشی فوتبال و فوتبالیست ها در این سریال پرداخته شده است. فوتبال البته حواشی دارد اما مانند سینما که حاشیه های خودش را دارد. این سبک کار درست نبود و به نوعی در این سریال به اهالی فوتبال توهین شده است.

* نظر کلی شما در ارتباط با این سریال چیست؟

- من البته فقط چند قسمت از این سریال را دیده ام اما آن طور که شنیده ام با استقبال مردم مواجه شده و توانسته با مخاطب ارتباط برقرار کند. بهتر بود در این سریال انصاف بیشتری در نوشتار آن صورت می گرفت.

* چون از محتوای آن راضی نیستید نگاه نمی کنید؟

- نه این طور نیست. چون وقت ندارم آن را پیگیری نمی کنم. برای مردم جالب بوده و جدای از انتقاداتی که به آن وارد است از نظر جذب مخاطب موفق عمل کرده است.

* در مورد خود پژمان جمشیدی و بازیش در این سریال چه نظری دارید؟

- پژمان نقش خودش را در این سریال خوب بازی کرده و توانسته است علیرغم این که در این کار تجربه ای ندارد عملکردی موفق داشته است. ولی بقیه فوتبالیست هایی که در این سریال بازی کردند نتوانستند مانند پژمان خوب بازی کنند.

* برای پژمان جمشیدی بازی در این سریال خوب بود؟

- برای خودش خوب بود اما برای بقیه فوتبالیست ها بد شد!
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات