مرزبان؛

مربی اسبق تیم سپاهان گفت: «شکست ۴ بر ۱ سپاهان مقابل الاهلی احتیاج به قربانی داشت و من قربانی این شکست شدم. »

به گزارش افکارنیوز ، علیرضا مرزبان پس از مدت ها سکوت درباره دلیل جدایی اش از کادر فنی تیم سپاهان عنوان کرد: «فکر می کنم گذشت زمان و تاریخ جواب خیلی مسائل را می دهد و مردم هم بهترین قاضی محسوب می شوند. آن روزها، اعتراض من به برخی بازیکنانی بود که باید می آمدند و نیامدند و البته آنهایی که آمدند و نباید می آمدند. ما برای آسیا و رقابت با تیم های قدرتمند آماده می شدیم و باید با این نگاه عازم بازی ها می شدیم. »

وی ادامه داد: «من شخصا نشستی با هیات مدیره باشگاه داشتم و گفتم بازیکنانی می خواهیم که در سطح آسیا باشند. ما در آن روزها بازی الاهلی را جلوی چشم خود داشتیم. »

مربی اسبق سپاهان افزود: «همه این بحث ها را به هیات مدیره گفتم. به هر حال شکست ۴ بر ۱ سپاهان مقابل الاهلی احتیاج به قربانی داشت و من قربانی این شکست شدم. »

وی ادامه داد: «پس از آن اتفاقات و حواشی، به خاطر مردم اصفهان سکوت کردم تا تیم دچار حاشیه نشود. خوشبختانه همین طور شد. این چیزی است که در فوتبال ما به آن نیاز داریم که مدیران، مربیان و بازیکنان پس از اینکه از جایی می روند آرامش تیمی که بودند را بر هم نزنند. »

مرزبان درباره اینکه متهم است باعث جدایی رحمان احمدی از سپاهان شد و با تاکید و اصرار او عادل کلاه کج به سپاهان پیوست گفت: «خدا را شکر رحمان شفاف سازی کرد. ما در آن مقطع به رحمان نیاز داشتیم. او تجربه زیادی داشت. تاکید داشتیم بماند. متاسفانه برخی افراد بودند که احمدی را در تیم نمی خواستند. احمدی گلر محبوب ما و کادر فنی بود. با مربیان هیچ مشکلی نداشت ولی افراد دیگر به دنبال دروازه بان دیگری بودند. با احمدی بد رفتار کردند و او رفت. »

وی ادامه داد: «در بحث عادل کلاه کج، کرانچار خودش او را می خواست. ما در وهله نخست برای شماره ۶ و هافبک دفاعی آندرانیک تیموریان را می خواستیم ولی بحثی بود که کرانچار گفته با کلاه کج کار کرده است و او را می خواهد. کلاه کج انسان خوبی است ولی برای آسیا ما به بازیکنانی در سطح این مسابقات نیاز داشتیم. این مساله باعث اختلاف شد و پس از شکست مقابل الاهلی باعث شد دیگر با کرانچار کار نکنیم. البته در یک فضای حرفه ای و اخلاقی از هم جدا شدیم. »

مرزبان درباره شایعات منتشر شده درباره بازگشتش به کادر فنی سپاهان گفت: «این بحث هایی است که قبلا مطرح بوده. الان هم مطرح است. البته تماسی نبوده است و من با باشگاه پدیده قرارداد دارم و از کار در آنجا راضی هستم. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات