هفته نهم از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با ثبت یک پیروزی قاطعانه برای نراتزوری در ورزشگاه جوزپه مه آتزا آغاز شد.

به گزارش افکارنیوز ، هفته نهم رقابت های سری A ایتالیا شب گذشته (شنبه) با برگزاری ۲ دیدار آغاز شد که در مهم ترین آنها اینتر در خانه خود برابر تیم هلاس ورونا با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری رسید.

در این بازی پربرخورد که ۶ کارت زرد و ۲ کارت قرمز از جیب داور خارج شد، ونجلیس موراس، مدافع ورونا گل نخست بازی را در دقیقه ۹ با قرار دادن توپ در دروازه خودی به ثمر رساند. ۳ دقیقه بعد رودریگو پالاسیو اختلاف را به ۲ گل افزایش داد تا خاطر میلانی ها برای کسب یک پیروزی دیگر آسوده شود.

بازی با برتری ۲ بر صفر اینتر دنبال می شد تا اینکه در سی ودومین دقیقه رافائل مارتینیو یکی از گل های خورده را برای ورونا جبران کرد اما استبان کامبیاسو در دقیقه ۳۸ سومین گل را برای اینتر زد و اختلاف را دوباره به ۲ گل افزایش داد.

رولاندو در دقیقه ۵۶ گل چهارم را برای اینتر به ثمر رساند تا گل دوم ورونا که رومولو آن را در دقیقه ۷۱ به ثمر رساند عملاً بی فایده باشد. در آخرین دقیقه این بازی ایشاک بلفودیل از اینتر و ونجلیس موراس هر ۲ در دقیقه ۹۰ از بازی اخراج شدند. اینتر با این پیروزی ۱۸ امتیازی شد و با گرفتن جای ورونا به رده چهارم جدول رده بندی سری A صعود کرد.

در دیگر بازی شب گذشته، سمپدوریا میزبان آتالانتا بود و توانست میهمان خود را با تک گل شکران مصطفی در دقیقه ۵۶ شکست دهد. در این دیدار کنستانتین نیکا در دقیقه ۶۳ از ترکیب آتالانتا اخراج شد.

در ادامه بازی های هفته نهم، امشب ۸ دیدار برگزار می شود که در مهم ترین آنها ناپولی، تیم دوم جدول رده بندی از ساعت ۱۵ به وقت تهران میزبان تورینو است و یوونتوس، مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها از ساعت ۱۷: ۳۰ پذیرای جنوا خواهد بود. در همین ساعت رم صدرنشین نیز میهمان اودینزه است. برنامه دیگر دیدارها به شرح زیر است:

* پارما - میلان
* بولونیا - لیورنو
* کاتانیا - ساسولو
* کیه وو - فیورنتینا
* لاتزیو - کالیاری

در جدول رده بندی سری A، رم با ۲۴ امتیاز صدرنشین است و تیم های ناپولی و یوونتوس هر ۲ با ۱۹ امتیاز و برحسب تفاضل گل در رده های دوم و سوم قرار دارند.

انتهای پیام/
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات