سرمربی بارسلونا پس از انتقاد کارلو آنچلوتی حاضر نشد درباره داوری ال کلاسیکو صحبت کند.

به گزارش افکارنیوز ، بارسلونا موفق شد حساسترین بازی نیم فصل خود را با برتری برابر رئال مادرید به پایان برساند.

خراردو مارتینو سرمربی بارسلونا پس از برتری برابر رئال مادرید گفت: «هدف ما در این دیدار پیروزی و کسب ۳ امتیاز بود. خوشحالم که به این خواسته خود رسیدیم. در نیمه اول از حریف بهتر بودیم و توپ و میدان را در اختیار گرفتیم اما در نیمه دوم کمی بازی از دست ما خارج شد. ما در این دیدار اینیستا را پشت سر مسی قرا دادیم تا بتوانیم از فضاهای بدست آمده در مرکز زمین استفاده کنیم. در نیمه دوم رئال ۲۰ دقیقه از ما برتر بود اما در ادامه با تعویض هایی که داشتیم دوباره روند بازی را در دست گرفتیم و توانستیم به گل هم برسیم. »

سرمربی بارسلونا در ادامه درباره داوری مسابقه گفت: «به هیچ وجه درباره داوری حرف نمی زنم. من هیچوقت درباره داوری صحبت نکرده ام و دوست ندارم در این دیدار نیز صحبتی کنم. »

تاتا درباره اختلاف ۶ امتیازی با رئال مادرید گفت: «تازه ۴۰ درصد لیگ را پشت سر گذاشتیم و زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده است. اتلتیکو و رئال مادرید هر دو تیم های خطرناکی هستتند. اختلاف امتیازی ما از نظر ریاضی هیچ سودی ندارد بلکه تنها روحیه تیم ما را بالا می برد. »

سرمربی بارسلونا در پایان با تمجید از بازیکنان خود گفت: «از حمایت هواداران از تیتو خیلی لذت بردم. هواداران در طول بازی حمایت خوبی از تیم ما کردند که از آنها تشکر می کنم. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات