تیم ملی نیجریه تا این لحظه بیشترین تعداد حضور تماشاگران در جام جهانی نوجوانان را داراست و تماشاگران ایرانی در رده دوم قرار گرفته اند.

به گزارش افکارنیوز ، بر اساس اعلام کمیته برگزار کننده جام جهانی طرفداران تیم ملی نیجریه در سه بازی گذشته در جام جهانی امارات بیشترین تعداد تماشاگران را داشته اند که به دلیل حضور کارگران زیادی است که این کشور در امارات دارد. طرفداران نیجریه در این سه بازی با حدود ۱۰۰۰۰نفر تماشاگر اول هستند و پس از نیجریه طرفداران تیم ملی ایران قرار دارند که با ۷۵۰۰ نفر در رده دوم قرار دارند. جالب اینجاست که طرفداران امارات با اینکه این کشور میزبان مسابقات با ۵۰۰۰ نفر سوم هستند. پس از امارات ساحل عاج با ۳۰۰۰ نفر چهارم و عراق با ۲۰۰۰ نفر در رده پنجم قرار گرفته اند.

در پایان خاطرنشان می شود: کمیته برگزاری بازیها اعلام کرده با توجه به سکونت ۱۲۰۰۰ ایرانی در شهر العین و حضور ایرانیان ساکن در دوبی در ورزشگاه العین پیش بینی می شود در بازی ایران و نیجریه، تماشاگران ایرانی بتوانند از نیجریه پیشی یگیرند و حتی در این بازی ورزشگاه ۱۲۸۰۰نفری خلیفه العین پر شود و همه شاهد هیجان انگیزترین بازی جام جهانی نوجوانان تا مرحله یک هشتم نهایی باشند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات