" جرارد بهترین هافبک جهان است. سخنان فرگوسن درباره او عجیب بود. " این واکنش اسطوره فوتبال فرانسه به سخنان سرمربی سابق منچستر یونایتد درباره چهره محبوب آنفیلد است.

به گزارش افکارنیوز ، " جرارد بهترین هافبک جهان است. سخنان فرگوسن درباره او عجیب بود. " این واکنش اسطوره فوتبال فرانسه به سخنان سرمربی سابق منچستر یونایتد درباره چهره محبوب آنفیلد است.

چند روز پیش سرآلکس فرگوسن کتاب زندگی نامه خود را منتشر کرد؛ کتابی که در آن مسائل جالب و در عین حال عجیب زیادی را مطرح کرد.

پر افتخارترین سرمربی تاریخ فوتبال منچستر یونایتد درباره استیون جرارد سخنان جالب و عجیبی را مطرح کرد. او گفت که از نظر او جرارد یک بازیکن معمولی است.

این سخنان فرگوسن به مذاق هواداران متعصب آنفیلد خوش نیامد. زین الدین زیدان هم به سخنان فرگوسن معترض است.

اسطوره فوتبال فرانسه در گفت و گو با روزنامه" دیلی میرر" انگلیس، گفت: از نظر من استیون جرارد بهترین هافبک جهان است. او هنوز هم بهترین بازی ها را برای لیورپول به نمایش می گذارد. فرگوسن سخنان عجیبی را بر زبان آورد. فکر نمی کنم کسی با او موافقت کند.

دستیار کارلو آنچلوتی در رئال مادرید افزود: جرارد بازیکن بسیار خوبی است. هر تیمی آرزو دارد که چنین هافبکی را در اختیار داشته باشد. بدون شک اگر جرارد از لیورپول جدا می شد به یکی از گران قیمت ترین بازیکنان جهان تبدیل می شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات