مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی گفت: تقابلی با علی کفاشیان ندارم و همیشه از او انتقاد نمی کنم.

به گزارش افکارنیوز ، صادق درودگر در مورد برگزاری مجمع فردای فدراسیون فوتبال و اینکه چه مواردی در دستور کار این مجمع قرار دارد، اظهار داشت: قرار است در خصوص آیین نامه انضباطی و مسائل مالی صحبت شود. من از موارد دیگر خبر ندارم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در این مجمع در خصوص آینده کاری علی کفاشیان و مهدی تاج هم تصمیم گیری خواهد شد تصریح کرد: احتمال دارد در مورد آقای تاج مسائلی مطرح شود که البته به نظر من ایشان کارشان را خوب انجام می دهند اما تصمیم گیری در مورد کفاشیان در دستور کار جلسه فردا نیست.

مدیرعامل باشگاه ملوان در واکنش به این مسئله که آیا فردا هم از علی کفاشیان انتقاد خواهد کرد گفت: اینطور نیست که من همیشه بخواهم از کفاشیان انتقاد کنم. هر موقع ایشان کار خوبی انجام می دهد ما حمایت می کنیم و اگر هم انتقادی می شود به خاطر شیوه مدیریتی است.

درودگر ادامه داد: تقابلی میان من و کفاشیان نخواهد بود. باید در مورد مسائل مالی و انضباطی مطالعه کنم و بعد صحبت هایم را انجام دهم. تنها موضوعی که به آن اعتراض دارم این است که نباید مسائل مربوط به فدراسیون در هیئت رئیسه تصمیم گیری شود و باید هر چه هست در مجمع تصمیم گرفته شود. هر چند در این مورد با کسی ارتباطی نداشتم و نمی دانم نظر دیگران چیست.

وی در خصوص حضور سپ بلاتر و شیخ سلمان روسای فیفا و AFC در ایران عنوان کرد: نمی دانم این دو برای چه به ایران می آیند و از این سفر چه برنامه و چه هدفی دارند. به خاطر همین نمی توانم در این خصوص اظهارنظر کنم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات