پیشنهاد جدید ذوب آهن به پرسپولیس

اصفهانی ها برای مقابله با خواسته پرسپولیس دنبال راهی می گردند و یک شرط عجیب و سفت و سخت را پیش روی مسئولان باشگاه سرخ قرار داده اند تا شاید بدینوسیله رقیب را از درخواست خود پشیمان کنند.

گروه ورزشی - ذوب آهن هیچ جوره حاضر به از دست دادن قاسم حدادی فر نیست و دایی و رویانیان هم دست برنمی دارند. این نکته ای بود که در جریان سفر هفته گذشته رویانیان به اصفهان و مذاکره مستقیم با آذری مدیرعامل ذوب آهن نیز مطرح شد اما آذری مخالفت صریح خود را با جدایی حدادی فر اعلام کرد و تاکید نمود که تحت هیچ شرایط به جدایی کاپیتان خود رضایت نخواهد داد.

به گزارش افکارنیوز ؛ با این وجود پرسپولیسی ها هنوز ناامید نشده اند و دست بردار نیستند و می خواهند تحت هر شرایطی که شده هافبک ملی پوش ذوب آهن را به خدمت بگیرند. برای همین اصفهانی ها برای مقابله با خواسته پرسپولیس دنبال راهی می گردند و یک شرط عجیب و سفت و سخت را پیش روی مسئولان باشگاه سرخ قرار داده اند تا شاید بدینوسیله رقیب را از درخواست خود پشیمان کنند. شرطی هم که گذاشته اند بیشتر به سنگی شباهت دارد که باید جلوی پیشروی پرسپولیس را بگیرد.

مدیران ذوب آهن که پیش تر هم با جدایی حدادی فر مخالفت کرده بودند، حالا شرط تازه ای گذاشته اند پیش روی پرسپولیس و آن، فرستادن رضا حقیقی به اصفهان است. در واقع آن ها فقط در صورت جذب رضا حقیقی به قرمزپوش شدن قاسم حدادی فر رضایت خواهند داد که این شرط، تبادل بازیکن بین دو باشگاه را به نحوی غیرممکن می کند. خود حقیقی البته در یکی دو هفته گذشته بار ها از جدایی گفته بود اما آن موقع جایی در ترکیب اصلی نداشت و حالا که اعتماد دایی را دوباره به دست آورده محال است به ترک پرسپولیس رضایت بدهد. باشگاه هم راضی به از دست دادن او نیست و رویانیان در مذاکره اش با مدیرعامل ذوب آهن بر این مورد نیز تاکید کرده است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات