سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر راه آهن و رسیدن به صدر جدول گفت: ما این سه امتیاز را در شرایطی سخت و دشوار کسب کردیم و خوشحالم که به نخستین پیروزی خارج از خانه دست پیدا کردیم.

به گزارش افکارنیوز ، علی دایی که پس از پیروزی یک بر صفر عصر یکشنبه تیمش برابر راه آهن با خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی گفتگو می کرد ضمن بیان این مطلب افزود: در نیمه اول ما کیفیت خوبی نداشتیم و نتوانستیم فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم اما در نیمه دوم شرایط فرق کرد و موقعیت های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردیم که فقط در یک مورد به گل رسیدیم و سه امتیاز این دیدار را کسب کردیم.

وی با بیان اینکه این سه امتیاز در شرایطی سخت به دست آمد خاطرنشان کرد: زمین ورزشگاه تختی خیلی مناسب نبود و کیفیت خوبی نداشت. با این حال بازیکنانم تمام تلاششان را انجام دادند تا به سه امتیاز برسیم. خوشحالم که توانستیم به اولین پیروزی خارج از خانه دست پیدا کنیم.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر رای نیاوردن صالحی امیری به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: من وارد این مسائل نمی شوم اما امیدوارم وزیر ورزش هرچه سریعتر مشخص شود. دولت هیچ کمکی به پرسپولیس نکرده و امیدواریم که با مشخص شدن وزیر ورزش و جوانان این مشکلات حل شود.

علی دایی دلیل تعویض محمدرضا خلعتبری را خستگی این بازیکن عنوان کرد و گفت: محمدرضا بازیکن خوبی است که یک گل سه امتیازی برای ما به ثمر رساند اما در نیمه دوم احساس کردم از نظر بدنی ضعیف شده است. به همین خاطر او را تعویض کردم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد حضور محمد رویانیان در ورزشگاه نیز گفت: آقای رویانیان مالک این تیم هستند و حضورشان باعث بالا رفتن روحیه بازیکنان شد. گلایه من از هواداران این است چرا علیه دیگران شعار می دهند. این رفتار درستی نیست و امیدوارم دیگر روی ندهد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات