فرهاد مجیدی به ماندن در استقلال تا پایان زمان قراردادش تاکید دارد. کاپیتان استقلال درحالی که بارها شایعه سازان را تهدید به شکایت کرده اما دوباره با شایعه تکراری خداحافظی غیرمنتظره اش از دنیای فوتبال مواجه شده است.

به گزارش افکارنیوز ، مدتی است مدام در رسانه ها شایعه می شود که فرهاد مجیدی می خواهد از دنیای فوتبال خداحافظی کند درحالی که این بازیکن تاپایان فصل جاری بااستقلال قرارداد دارد و خودش هم قبل از عقد قرارداد با استقلال تاکیدداشت که زمان قرارداد یک فصل و نیم باشد.

با این حال شایعات گوناگونی پیرامون اینکه مجیدی قصد دارد از فوتبال خداحافظی کند دهان به دهان می شود.

در عین حال فرهاد مجیدی ۲ هفته پیش از طریق وکیلش شایعه سازان را تهدید کرد چنانچه به این موضوع ادامه دهند از آن ها شکایت خواهد کرد چرا که وی هرگز قصد ندارد در این برهه از دنیای فوتبال خداحافظی کند و تا پایان فصل به قراردادش با استقلال پایبند است.

ماجرای خداحافظی مجیدی از دنیای فوتبال آن قدر به شایعه ای تکراری بدل شده که باردیگر علی فتح الله زاده را هم به واکنش وا داشت است اما جهت اطلاع هواداران استقلال باید به این موضوع اشاره کرد که پیگیری های قدس آنلاین در نهایت به این جا رسید که مجیدی تاپایان فصل قصد خداحافظی از دنیای فوتبال را ندارد.

مجیدی که دیگر دوست ندارد با هیچ رسانه ای گفت و گو کند در پاسخ به این سوال که ماجرای خداحافظی اش از فوتبال چیست این جمله کوتاه را به زبان آورد: : «نه، شایعه است. تا آخر فصل با استقلال قرارداد دارم. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات