حاشیه دیدار استقلال - مس

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان از سوی هواداران استقلال مورد تشویق قرار گرفت.

به گزارش افکارنیوز ، تیم های فوتبال استقلال و مس کرمان از ساعت ۱۵: ۳۰ امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که حاشیه های نخست نیمه اول به شرح زیر است:

* پرویز مظلومی سرمربی مس کرمان که قبلا سرمربی استقلال بود و همراه این تیم در ۴ دربی پی درپی پیروز شده بود، با شعار «پرویز سوبله چوبله» از سوی هواداران استقلال مورد تشویق قرار گرفت.

* امیر قلعه نویی به همراه دستیاران خود به سمت مظلومی رفت و با او روبوسی کرد. جالب اینکه آتیلا حجازی مربی تیم مس به محض دیدن قلعه نویی به سمت بازیکنان خود رفت تا با قلعه نویی روبه رو نشود. میرشاد ماجدی سرپرست استقلال هم به سمت مظلومی نرفت.

* هواداران حاضر در طبقه دوم از سوی ماموران یگان ویژه به طبقه اول هدایت شدند.

* همه بازیکنان استقلال به غیر از پژمان منتظری، پژمان نوری و گوران لاوره به سمت پرویز مظلومی رفتند و از او رخصت گرفتند. این بازیکنان با آتیلا حجازی نیز روبوسی کردند. با توجه به اختلافات گذشته پرویز مظلومی و پژمان منتظری، مدافع استقلال به سمت سرمربی مس نرفت. فرهاد مجیدی با آتیلا حجازی خوش و بش کرد و مهدی رحمتی نیز با مربی مس عکس یادگاری انداخت.

* ادینهو و فرزاد حسین خانی از مس به سمت نیمکت استقلال رفتند.

* حدود ۳ هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

* حنیف عمران زاده و فرزاد مجیدی در جایگاه ویژه نشستند و در جایگاه CIP نیز سیموئز و حسین عسگری حضور دارند.

* مس کرمان در دقیقه ۲ توسط شجاعی به گل رسید و بازی تا دقیقه ۱۰ با برتری یک بر صفر کرمانی ها ادامه دارد. مظلومی پس از گل مس خوشحالی نکرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات