هافبک ملی پوش پرسپولیس پس از اینکه از لیست ۱۸ نفره پرسپولیس برای بازی راه آهن خط خورد، به حالت قهر تمرین تیمش را ترک کرد.

به گزارش افکارنیوز ، بعد از آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با راه آهن علی دایی بر روی نام ده بازیکن تیم خط تیره کشید و با ۱۸ بازیکن راهی اردو شد. محمدرضا خانزاده یکی از خط خورده های این لیست بود که به محض اطلاع از این اتفاق خیلی زود ساکش را برداشت و مجموعه را ترک کرد.

او حتی منتظر صحبت های کادرفنی نشد و به قدری ناراحت بود که بعضی از دوستانش به سمتش رفتند و به او دلداری دادند. جالب اینکه بازیکن پرسپولیس اصلا به صحبت های دوستانش گوش نکرد و دوان دوان به سمت اتومبیلش رفت تا درفشی فر را ترک کند.

یکی از بازیکنان که ارتباط خوبی با خانزاده دارد می گفت محمدرضا به قدری ناراحت بود که حتی نمی توانست به درستی حرف بزند. او فقط در یک جمله به من گفت یکی از بدترین لحظات زندگیم را سپری می کنم و اصلا باور نمی کنم دایی مرا از لیست خط زده است! او بعد از این جمله با عصبانیت ساکش را برداشت و درفشی فر را ترک کرد.

هر چند خانزاده از ماندنش در پرسپولیس صحبت کرده و می گوید به هیچ عنوان قصد ترک این تیم را ندارد اما حضور متزلزل در این تیم باعث شده تا او به این نتیجه برسد که باید در خصوص پیشنهاداتش خیلی جدی فکر کند. در هر صورت اکثر بازیکنان فکر نمی کردند خانزاده بابت خط خوردنش اینقدر ناراحت و شاکی شود. هر چند باید به این بازیکن حق داد چرا که خانزاده یکی از ملی پوشان پرسپولیس به شمار می رود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات